APIDAVA / Api - terapie la superlativ

08:34:00

Dupa ce am consumat aproape toata mierea din recipientul de 500 de g, am fost curioasa sa citesc despre APIDAVA pentru ca mierea lor m-a impresionat, altfel nu o consumam atat in scurt timp...
APIDAVA este o poveste,o poveste familiei Mates si o pasiune pentru apicultura. Am inteles ca toata povestea dureaza deja 20 de ani si afacerea APIDAVA are foarte mare succes atat in tara cat si in strainatate. Stiam eu ceva de asa mult mi-a placut mierea! Daca o sa vedeti Roua Florilor sa stiti ca e mierea 100% naturala de cea mai buna calitate. Foarte mult imi place!


Gama Apidava mai are in portofoliu si cosmetice bazate pe ingrediente apicole - laptisor de matca,propolis, miere, ceara, totul intr-o combinatie cu adevarat eficienta.
Pe mine m-a impresionat cate produse au creat, o gama intreaga pentru ingrijirea corpului, tenului, pur si simplu uimitoare. Mai au si multe bunatati pentru sanatate - miere cu nuca, miere cu eucalipt, lavanda, castan... cocktailuri de polen si propolis si multe altele!
Apidava are o gama larga de sapunuri naturale, absolut vegetale si bazate pe miere. Eu am descoperit un sapun cu miere si propolis care miroase a miere asa frumos! Hidrateaza si catifeleaza pielea, nu usuca deloc. Dar si crema nutritiva de maini mi-a placut mult. Are un efect puternic hidratant si nutritiv,este ca si tratament intensiv pentru maini uscate. In afara de efectul hidratant are si proprietati antibacteriene si ofera protectia lipidica pielii mainilor.
Daca sunteti in cautare a produselor naturale, Apidava este o alegere foarte buna. Iar mierea este cea mai buna! Produsele se pot comanda AICI  sau in mai multe orase din tara in punctele de comercializare.



You Might Also Like

3 comentarii

  1. Ma bucur ca ti-au placut produsele, eu am folosit mai multe produse de la ei si mi-au placut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place mult mierea lor, iar sapunul miroase genial :D Crema de maini e foarte hidratanta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu o folosesc cu mare drag, chiar o sa cumpar in continuare!

    RăspundețiȘtergere