Yves Rocher / Rujul absolut Mat

08:30:00

In apropierea sarbatorii dragostei, iar eu sper ca toate femeile sa aiba sarbatoarea asta in fiecare zi,
Yves Rocher lanseaza RUJUL ABSOLUT MAT, in 8 nuante fermacatoare.
Am impartit rujurile cu asistentele mele si doua paciente. Si ma bucur tare ca am facut aceste femei fericite. Pentru ca s-au bucurat mult si le folosesc  cu drag. Eu mi-am ales doua nuante pe care pot purta zi de zi.


Noile rujuri sunt imbogatite cu ulei de Camelie care permite buzelor sa mentina hidratarea optima. Da, efectul este absolut mat, dar foarte comfortabil. Rezista mult timp si asa cum am scris pe FB, sunt facute cu dragoste,pentru dragoste si..saruturi nelimitate all time!
Love it! O sa vedeti pe Instagram ce nuante mi-am ales. Voi ce nuante preferati, unele mai cuminti sau mai aprinse?




You Might Also Like

4 comentarii