My Top Foundation at the moment

15:21:00

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu sunt fan fonduri de ten, am destul de multe, dar imi place sa descopar si ceva nou chiar daca sunt multumita cu ce am. Multumita asta asa.. ca sa zic, intodeauna caut perfectiunea. Care probabil nu exista.
In acest moment si in aceasta perioada cel mai des folosesc aceste patru, pur si simplu mana se intinde singura la ele. Si sincer, le-as recomanda oricui cu orice tip de ten.
 1 LÓreal Accord Parfait
 2 LÓreal True Match
 3 Makeup Factory CC Foundation
 4 MAC Pro Longwear 

 
Despre fonduri de ten LÓreal, ambele variante am scris de nenumarate ori, am si un filmulet pe youtube.  Se aseamana intre ele foarte mult si chiar nu stiu sa le diferentiez. Au o textura lichida,usoara, dar sunt pigmentate si acopera foarte bine. Uniformizeaza culoarea tenului, nu ai nevoie de niciun concealer sau corector. Nu lasa aspect de masca, nu sa simt pe piele, nu usuca, nu ingrasa, rezista bine toata ziua. De aceia le-as recomanda oricui, sunt perfecte atat pentru zi cat si pentru seara.  Se aplica  foarte usor, fara efort cu degete.
CC Cream  foundation Makeup Factory am cumparat din Viena, dar acest brand se gaseste in drogheriile tip Muller si in Ungaria sau Germania. Cred ca se gaseste si la noi, dar undeva pe online si nu stiu exact cum si unde. Este super, stiti cu ce seamana mult? Cu CC Cream Chanel.. Dar mai bun! Are o textura destul de groasa si cremoasa, dar se aplica atat de usor, se intinde perfect cu degetele, uniformizeaza tenul frumos, acopera. Arata foarte frumos si sanatos pe piele. Poate nu e atat de rezistent chiar toata ziua, dar nici Chanel nu dureaza mai mult de trei ore.. Daca aveti posibilitatea, incercati-l, nu e scump, dar bun.
MAC Pro Longwear iubesc de cand l-am descoperit, cred ca de vreo trei-patru ani sa fie. Am folosit si varianta Studio Fix, dar nu imi place, aproape deloc. Pro Longwear are o textura cremoasa, nu atat de groasa ca precedentul cc cream. Eu il aplic cu degete si se intinde perfect. Arata minunat pe piele, foarte natural, chiar daca are acoperire medium spre mare. Dupa ce este aplicat se usuca, dar nu usuca pielea deloc, e comfortabil si rezistent toata ziua. Din fdt MAC pentru mine este cel mai bun.
Intodeauna, orice fond de ten setez cu pudra si nr 1 este MAC Mineralize compacta, cea mai buna pudra pentru mine. Are si un pic de acoperire, nu e translucenta, nu usuca deloc pielea si arata foarte natural si glowly.
O sa va mai povestesc si despre alte fonduri de ten, dar altadata. Mai ales ca sa schimba sezonul si sigur trec si alte produse.


You Might Also Like

0 comentarii