Rasfat cu darurile naturii de la LÓccitane

17:40:00

Ma fascineaza povestea LÓccitane si toata regiunea Provence, de unde si provine brandul. Din pacate, nu am ajuns inca in aceasta frumoasa parte a Frantei, urmeaza, dar pasind intr-un magazin LÓccitane,pot spune sigur ca parca deja am fost acolo.....
Uleiuri esentiale,plante, frumusetea adevarata a naturii, aerul - asta inseamna LÓccitane, un brand care se  afla in continua dezvoltare si cercetare, formule patentate, totul pentru frumusetea desavarsita.
Mirosul si textura produselor iti incanta simturile, iti seteaza creierul pe starea zen, te rasfata din cap pana in picioare...


In fiecare sezon LÓccitane lanseaza produse si cadouri in editie limitata, cu arome specifice si texturi. Si cum ne aflam in plin sezon si reducerile au inceput deja,puteti gasi AICI foarte multe produse fabuloase la jumatate de pret, grabiti-va!
Imi plac mult produsele si despre unele dintre ele vreau sa va povestesc azi.
Nu imi lipsesc niciodata din geanta cremele in format mini. Sunt atat de dragute! Stiati ca sunt unele din cele mai apreciate din lume? Toate cremele le gasiti atat in format normal cat si mini. Eu prefer mini pentru geanta.
Cat despre aceste creme, nu as putea sa aleg una, sincer. Toate sunt foarte bune, depinde ce miros va place. Eu am ales cea cu bujori [ Pivoine Flora ] si cu migdale [ Amande ], imi place foarte mult mirosul subtil si textura geniala, care ofera mainilor finete sublima.

O sa intrebati de ce as purta mini-crema pentru picioare in geanta.. Da,port, pentru ca stau mult in picioare, o aplic la cabinet dimineata si inainte sa plec. O femeie ingrijita e ingrijita din cap pana in picioare. Toate aceste creme contin ingrediente naturale, unt de shea, glicerina, uleiuri pretioase.
In sezonul rece ma atrag arome dulci, opulente, care ma invaluie si ma incalzesc. Aroma de cirese inflorite [ Cherry Blossom ] este divina! Ma duce cu gandul la primavara !

Aceasta gama e ca un SPA la tine acasa, iti ofera senzatia  de rasfat deplin. Gelul de dus e delicat, nu agreseaza si nu usuca pielea, iar lotiunea de corp cu aceiasi denumire .. de vis, este cu particule micute stralucitoare, aproape isesizabile,dar atat de bine hidrateaza, pielea  miroase si arata intr-un mare fel.

Toate produsele LÓccitane sa gasesc in format travel, mini, un prilej bun de a le incerca pe toate.
Daca ma urmariti pe Instagram, unde scriu review-uri despre diverse produse, stiti ca sunt mare fan a balsamului de buze. Acum am vreo zece, pe toate masutele, in genti, buzunare, la cabinet...
Anul trecut am descoperit si balsamul de buze LÓccitane si stiti ce, cred ca e cel mai "regenerator"balsam, adica regenereaza buzele minunat. Deci, daca aveti buze uscate sau ca preventie, must have acum, in sezonul rece.
Inainte de Craciun am primit un cadou - un glob cu mini-produse LÓccitane, unde s-au ascuns trei mini, dintre care sapun[ nu mai e, s-a folosit, foarte fin], o crema de maini, una dintre ele o puteti vedea mai sus si lotiunea de corp despre care am povestit.
Eu v-am povestit, dar voi trebuie sa le incercati. O femeie trebuie sa aiba grija de corpul ei, sanatatea ei, moralul si tot ce face, sa fie cu placere! Folositi cu placere aceste produse minunate, darurile adevarate ale naturii!
                                             P.S. Nu uitati de reduceri, IA VEDETI AICI






You Might Also Like

1 comentarii