TECHIR / Miracolul vine la tine

07:47:00

Despre brandul autohton TECHIR am mai auzit, dar nu am folosit nimic. Iata acum, in preajma sapbatorilor #mosTechir a venit la mine cu un cadou pe care vi l-am arat pe Instagram si Instastories.
Toate produsele au la baza apa salina si namolul din lacul Techirghiol. Este un brand tanar,un proiect de suflet, dar care a prins contur foarte repede si acum are mare succes.
Produsele Techir au un efect terapeutic, dar si un efect puternic regenerant asupra pielii. Gama cuprinde produse SPA, sapunuri naturale, uleiuri si creme.
Cadoul meu TECHIR a venit intr-o cutie frumos ambalata si in interior decorata in ton cu sezonul sarbatorilor.  Puteti sa comandati cadouri personalizate AICI!
Intrucat eu nu am probleme de sanatate si nu am avut nevoie de unele produse, le-am facut cadou la randul meu unei persoane care s-a bucurat mult si chiar i-a fost de mare ajutor.




Produsele sunt de cea mai mare calitate si absolut naturale, asa ca bucurati-va de adevarate daruri ale naturii!

You Might Also Like

4 comentarii