Trei produse de ingrijire LIFECARE

13:02:00

Vreau sa va povestesc despre trei produse LIFECARE, produse pe care le utilizez si imi plac. E cel mai usor sa scrii despre ceva ce iti place, sper sa va fie utile informatiile sa alegeti pentru voi ce vi se potriveste.
    Incep cu Gel cu extract de melc - un produs de ingrijire universal cu ingrediente naturale.
Acest gel e bun pentru orice problema a pielii! V-am spus ca e universal. Ingredientul principal este extractul din secretie de melc, care are un efect recuperator asupra pielii. Secretia de melc este bogata in enzime, alantoina, calciu, vitamine A, C, E, elastina si  colagen .  Sunt realizate nenumarate studii in privinta cicatriciilor, se inbunatateste vizibil aspectul dupa 30 de zile.
Dar acest gel are o lista lunga de indicatii:


- Cicatricii
- Iritatii
- Arsuri provocate de soare
- Acnee
- Pete
- Vergeturi
- Riduri
Gelul contribuie la recuperarea si infrumusetarea pielii, previne dezvoltarea bacteriilor, ofera luminozitatea, sporeste elasticitatea,hidratarea si regenerarea.
Este o minune al naturii. Chiar poate fi folosit ca si baza de machiaj, hidrateaza perfect si prelungeste durata machiajului.
Costa foarte putin pentru ce face, il puteti comanda AICI sau cumpara in magazine naturiste.

Al doilea produs pe care vi-l recomand este o masca faciala. Eu sunt fan masti faciale, am multe, le fac des.
Am incercat Masca cu venin de albine Biotissima, o masca hidratanta pentru fata. Contine venin de albine natural si are ca efect hidratarea, stimularea producerii de colagen. Reface celulele,umple riduri fine, sporeste elasticitatea tenului si ofera luminozitate. Dupa utilizare simti tenul foarte fin si catifelat.

Al treilea produs- crema de maini hidratanta cu ulei din samburi de struguri si migdale.
Sunt foarte pretentioasa la creme de maini, le consum mult la cabinet, am acasa si in masina, in geanta, peste tot. Nu imi place senzatia de maini uscate asa ca este un must have. Nu toate cremele imi plac,unele le arunc imediat dupa ce incerc prima data, altele le recumpar iar si iar...
Aceasta crema a intrat in topul preferintelor mele. Are un miros placut, nu strident. Nu lasa pelicula pe piele si are un efect hidratant de durata. Contine ingrediente BIO, are si un efect protector.
La fel cum nu imi plac mainile uscate, nici buzele uscate nu imi plac. Ca si creme de maini, am cateva balsamuri de buze si unul din ele este de la Life Care cu galbenele,foarte bun.




You Might Also Like

1 comentarii