Beauty News / APIVITA #hair

14:10:00

Dragii mei, m-am  intors din vacantele mele, de la mare si soare la vant si frig... A fost tare frumoasa vara asta, nici nu ma asteptam sa fie asa, dar iata ca a fost, a trecut si sper ca si toamna sa fie la fel de frumoasa!
Dupa atatea vacante tenul meu si parul au suferit un pic, am revenit acum la rutina mea de ingrijire, poate mai intensa.  Foarte bine s-a nimerit lansarea noilor produse pentru par APIVITA, un brand tare drag mie. Abia astept sa folosesc aceste produse,sper ca parul meu sa se bucure din plin.
Va las cu informatiile,pe care le-am ascultat si le-am citit cu atentie. Suna promitator!





Totul a început cu mulți ani în urmă, într-o farmacie din Atena, când a fost creat primul șampon natural APIVITA, ambalat într-o sticlă farmaceutică. Propolisul, mierea și plantele naturale grecești au fost ingredintele principale ale gamei de șampoane, care, după 38 de ani, se transformă dramatic!
 
Fiind o companie lider în domeniul șampoanelor farmaceutice, APIVITA își reînnoiește formulele cu inovații unice și își îmbogățește gama naturală de șampoane cu produse noi, specializate, cu efecte multiple, care răspund perfect tendințelor și ritmurilor intense ale vieții
 
Noua gamă de îngrijire APIVITA oferă soluții tuturor tipurilor de păr în cel mai natural, holistic și eficient mod!
NATURE’S HAIR MIRACLE reprezintă primul pas al îngrijirii holistice (înainte de șamponare) - este un ulei tonifiant pentru toate tipurile de păr cu 5 uleiuri esențiale organice și extract de propolis. CU 100% ingrediente naturale, hrănește și întărește bulbul pilos și părul, stimulează și revitalizează scalpul, amplifică acțiunea produselor de îngrijire folosite ulterior.


 
APIVITA lansează noi formule îmbunătățite, pentru toate nevoile părului:
Gamă împotriva căderii părului, cu HIPPOPHAE TONIC COMPLEX – inovație exclusivă APIVITA
Gamă împotriva mătreții, cu țelină, salcie albă și propolis
Gamă pentru părul gras, cu mentă, urzică și propolis
Gamă pentru scalp sensibil, cu lavandă și miere
Gamă pentru utilizare zilnică, cu mușețel și miere
Gamă de hidratare pentru toate tipurile de păr, cu acid hialuronic și aloe
Gamă pentru repararea părului deteriorat, cu măsline și miere
Ulei reparator RESCUE HAIR OIL, cu 6 uleiuri prețioase
Gamă pentru strălucire și revitalizare, cu portocală și miere
Gamă pentru îngrijirea părului vopsit, cu floarea-soarelui și miere de cimbru
ști pentru revitalizare, hidratare și fortifiere în timp EXPRESS 

 
NOUA gamă pentru îngrijirea părului APIVITA este produsă în fabrica bioclimatică din Markopoulo - Grecia și este disponibilă în magazinul APIVITA din Băneasa Shopping City și în farmaciile SENSIBLU.

You Might Also Like

3 comentarii