My T-Shirt Collection / MATRIOSHKA

10:59:00

Da, da, tricou cu Matrioshka ! Ati vazut deja tricoul cu Cirese sau visine ? Tricourile le puteti comanda pe pagina mea de FB -Fashion Doctor.
Hai sa va povestesc un pic. Sa fac colectia mea de haine a fost un vis de demult.... Eu imi faceam si fac, nu numai haine, dar si accesorii. Dar de ce sa nu fac ceva de care sa se bucure mai multe femei? Pentru toata lumea e loc si fiecare cu ideile lui.
Dupa ce am creat tricourile, ideile noi tot vin. Lucram la fustite si rochite, asa ca urmariri blogul!
Am hotarat impreuna cu prietena mea PETY sa facem un proiect care se va numi KUKLA - ce inseamna in limba rusa papusa. Scurt si la obiect, speram ca ceva din colectia KUKLA  sa ajunga la voi si speram sa va placa. Noi pe ambele bloguri o sa va aratam tinute inspirationale.
Azi va arat un outfit simplu cu tricoul Matrioshka.

 Pictura e realizata manual cu vopsele speciale, nu se ia la spalat. Desenul va fi mai mare si asa cum ati cerut- gatul mai decupat. Va imbratisez, sa fie cu inspiratie!





You Might Also Like

3 comentarii