Beauty News / Yves Rocher

08:14:00

YVES ROCHER a anuntat lansarea  noii game de geluri de dus concentrate. De 4 ori mai concentrat, datorita unei formule brevetate, acest nectar al naturii este concentrat intr-un flacon de 4 ori mai mic decat un flacon de gel de dus clasic de 400 ml. 100 de ml = 400 de ml.... Da, se poate!
Mi se pare o idee super - mai putin loc in baie, e perfect pentru calatorii, dar mai concentrat.




Inovatia YVES ROCHER nu s-a oprit numai la formula acestui produs, dar si ambalajul a fost reinventat. O noua capsula de tip valva permite printr-o singura apasare eliberarea picaturii necesare.
Trei variante la alegere: masline & petit - grain , mango & coriandru, vanilie bourbon.


Mie imi plac toate aromele, le-am pozitionat frumos in baie si in functie de starea mea de spirit aleg aroma. Relaxare, energie sau senzualitate? Avem nevoie de toate trei, cu siguranta!
Produsul nu contine parabeni, fara conservanti, contine ingrediente naturale, formula biodegradabila, flacon reciclabil.
Descoperiti toate aromele pentru momente de relaxare, energie vitala sau senzualitate.... Toate aceste momente sunt pretioase!  Stiu sigur ca o sa va placa!



You Might Also Like

1 comentarii

  1. Daaa <3 Cu siguranta am sa il i-au pe cel cu vanilie. Super tare conceptul lor, mai ales ca in curand vine vacanta si prinde bine pentru bagajul de calatorie.

    RăspundețiȘtergere