ZAFUL Wish List

15:52:00

Fetelor, stiu ca unele dintre voi nu comanda deloc online. Poate aveti oarece temeri, poate nu sunteti obisnuite,poate aveti dubii cu marimile. Dar in realitate totul e foarte simplu si chiar e mai comod.
Eu sunt adepta shoppingului online, pentru ca multe chestii nu gasesc in magazine, dar si ca pot sta linistita si sa-mi aleg tot ce imi doresc. Desigur, mai exista si experiente mai putin placute, dar si in magazine cate nu avem.
Bine, stiti deja ca unul din site-urile de unde mai comand, este ZAFUL. Cu acest site totul e ok, seriosi, calitate, gasesti lucruri frumoase, doar ca sa stiti ca trebuie sa asteptati cam 2-3 saptamani.
Da, cam mult. Si eu uit cateodata ce am comandat, cu atat mai placuta e surpriza.
Azi vreau sa fac o mica incursiune si sa va arat cateva chestii dragute care merita sa fie comandate. Sper sa va fie de folos, nu uitati sa dati click pe link.
Incep cu o rochita foarte frumoasa, eu o am si va spun sincer ca merita! O GASITI AICI
Imi doresc mult o rochita alba de vara din dantela, pe care s-o port cu conversi. In magazine nu gasesc! Voi ce parere aveti despre  ACEASTA ?


Oricum, pe site gasiti tot ce vreti. Va recomand si JACHETA DIN DENIM cu broderie florala, foarte frumoasa si trendy. O puteti asorta la fuste, pantaloni sau rochii.


Pentru acest sezon am gasiti aici si cateva piese de rezistenta - camasi cu broderie, tricouri cu diverse imprimeuri interesante.
Imi place CAMASA ASTA
Sau ASTA , as purta-o pe plaja...
Si daca tot vorbim despre plaja, eu mereu imi iau cateva costume de baie - in doua piese si intreg. De obicei aleg culori vii, sa atrag atentia ... richinilor 😍
Ce ziceti de ASTA?
Sau ACESTA?
V-am arat doar cateva lucruri dragute, voi puteti sa va alegeti si accesorii, genti, sandale.. o gramada!
Nu uitati sa dati click pe link-uri, astfel veti descoperi si mai multe . Va multumesc!




You Might Also Like

5 comentarii