KEUNE Satin Oil

18:27:00

Acum parul meu se bucura de noua gama KEUNE Satin Oil - o gama remarcabila pentru un par vizibil mai puternic, sanatos, stralucitor.  Gama cuprinde cinci produse- sampon, balsam, masca, ulei si laptisor.


Eu folosesc sampon, balsam si ulei tratament. Aceasta gama este destinata parului uscat, tern, lipsit de stralucire. Asa cum spune si denumirea, e ca un rasfat de matase pentru un par vizibil mai matasos.
Ingredientele gamei sunt fabuloase - minerale naturale, provitamina B 15, ulei de baobab si maracuja.
Acest mix face ca parul sa devina extrem de matasos, viu si stralucitor. In plus, il hraneste si il intareste.
Eu am folosit in trecut si alte produse KEUNE, iar aceasta masca mi se pare cea mai buna dintre tot ce am incercat pana acum.
Va sfatuiesc sa folositi produse profesionale macar din cand in cand daca nu mereu,pentru ca nu se compara cu cele din market, sunt special concepute pentru problemele parului, au concentratie de ingrediente pretioase,  functioneaza  fara gres si trateaza. Produse KEUNE puteti gasi in saloane-partenere. Fiti frumoase!



You Might Also Like

0 comentarii