SEPHORA / Beauty review

08:26:00

V-am prezentat de curand noutatile SEPHORA. Le gasiti deja pe toate in magazine! Eu continui seria de review-uri produselor Sephora, sper sa va fie de folos.
                                                           Incep cu Beauty Amplifier .

Este un gel-primer multifunctional.  De ce multifunctional? Pentru ca se poate folosi ca atare, ca un primer inaintea aplicarii fondului de ten, se poate amesteca cu un fond de ten sau punctual pentru un efect de strobing.



Formula sa este infuzata cu perle care reflecta lumina . Gelul are o culoare alba, dar odata aplicat pe fata se transforma in culoare, culoarea care se adapteaza nuantei pielii. Va spun sincer, tare imi place! Are un efect hidratant si luminos. E ca un CC cream. Eu l-am folosit si fara fond de ten, pur si simplu ca pe o crema hidratanta, uniformizeaza culoarea tenului si arata minunat. Pentru persoane cu ten uscat e o minune! Dar si pentru celelalte tipuri de ten, incercati diverse variante de aplicare.
Din aceiasi gama fac parte si Spray Beauty Amplifier, un spray pentru fixarea machiajului cu efect hidratant, pudra si inca ceva, dar nu mai retin, descoperiti in Sephora.
Pentru buze
M-am indragostit de Creion Contour & Color [ nude] - un creion cu doua capete, contur si ruj. Foarte faina formula! Foarte comod de utilizat! Ofera un aspect mat dar deloc nu usuca buzele. Gasiti mai multe nuante in aceasta gama
Cream Lip stain, aceasta gama are acum o multime de nuante noi. Eu am vreo patru, nu le folosesc des, dar cand aleg sa port un  ruj rezistent, aleg acestea.
Si nu ultimul rand - Mascara Cinescope!
Deci, vreau sa va marturisesc ca m-a uimit! Intodeauna Sephora a creat rimeluri bune,le-am am avut cam pe toate, dar asta.... fabuloasa! Daca va place volum, mult volum, negru cel mai negru, curbare, alungire - asta e ! Nu spun mai mult, va spun ca e una din cele mai bune mascare pentru mine!
Voi v-ati luat ceva din noutati?





You Might Also Like

13 comentarii

  1. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. eu n-am incercat nimic din sephora pana acum, tare mi-as dori sa deschida si la noi un magazin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gel-primerul multifunctional pare a fi genul meu de produs... .asa ca voi incerca si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Suna interesat tot ce ai scris despre acest creion Creion Contour & Color. Evident can u ma pricep, e de la sine inteles. Ideea e sa incerci cat mai multe pentru a fi sigura ca te multumesc.
    Cosminc

    RăspundețiȘtergere
  5. Primerul daca zici ca este pentru un ten uscat este fix ce mi-ar trebui mie :D Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe mine m-ar tenta produsele de buze, imi plac mult culorile lor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ar fi fost interesant să ne prezinți și un make-up cu toate aceste minunății de produse.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am mai intrat de ceva vreme in Sephora, ce-i drept.Dupa pozele vazute cu siguranta trebuie sa fac o vizita, pentru ca acel creion de buze imi face cu ochiul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa incerc si eu un cream lip stain, de cand tot zic... Si acel creion+ruj mi se pare interesant si util.

    RăspundețiȘtergere
  10. Rimelul acela chiar pare fain de tot! Ar trebui incercat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Lipstainurile de la Sephora sunt atat de laudate si eu, pana acum, n-am incercat niciunul... Trebuie sa remediez situatia cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  12. Rimelul promite extrem de multe. Il vreau si eu! Trebuie sa ajung si eu intr-un magazin Sephora si sa ma delectez un picut! Am o lista lunga de luat

    RăspundețiȘtergere