Happy Birthday Essence!!! #15pinkyears

09:47:00

Dragilor, mult iubitul si foarte popularul brand ESSENCE celebreaza anul asta 15 ani! 15 ani de frumusete, mii de produse care au facut fericite nenumarate femei din intreaga lume!
Daca nu stiti, ESSENCE este un brand german si toate produsele se fabrica chiar acolo.
Mie personal acest brand este familiar demult si in tot acest timp am incercat si am folosit foarte multe produse si pot sa spun ca niciodata, niciun produs nu m-a dezamagit!
Este un brand extrem de accesibil si de calitate. Sunt bucuroasa ca il avem in Romania.
Cu ocazia #15pinkyears Essence a lansat noua colectie si multe produse noi. Urmariti pagina oficiala
ESSENCE ROMANIA pentru mai multe informatii, concursuri si tot acolo gasiti lista magazinelor unde puteti gasi produse. Editia limitata Live.Laugh.Celebrate.
              Eu m-am bucurat de cateva produse din noua colectie, asadar, hai sa va povestesc


Colectia pentru buze s-a reinnoit, au aparut nuante noi, dar si s-au schimbat ambalajele.  Matt Matt Lipgloss [ eu am nuanta 03 girl of today, un roz prafuit foarte frumos]  are in gama 5 nuante. Textura lor cremoasa, gen spuma se aplica usor si buzele se simt catifelate. Chiar daca nu rezista mult timp, nu usuca buzele si culoarea se pastreaza destul de mult. Eu mai aplic deasupra shine lipgloss transparent, ofera un mirror look si hidrateaza bine buzele,love it! Matt Matt Lipstick [ nuanta mea e pink up your life 04] are o textura mata, dar cremoasa, nuanta e superba, iar culoarea se pastreaza mult timp pe buze.




Din noua colectie mai fac parte noua gama de farduri de pleoape my must haves in mai multe nuante, primer pentru ochi, mascara Volume Stylist, fard de obraz Matt Touch si Satin Touch,
paleta de counturing si multe altele

Vreau sa va spun ca m-am indragostit de mascara, fard de obraz si primerul de ochi! Mascara e fabuloasa! Am avut varianta roz I love Extreme pe care am adorat-o, iar acum Volume Stylist e dragostea mea. Face gene de vis, curbeaza, alungeste si ofera muuuuult volum! Si asta fara efort deosebit. Love it! Primerul de ochi acum il folosesc zilnic si ca variante precedente este minunat. Iar fardul de obraz in varianta mat este un must have. Folosesc toate produse din imagine cu mare drag, mai putin fardurile din simplu motiv ca nu prea mi se potrivesc culorile, dar calitatea este foarte buna.
Si va mai marturisesc ceva, eyelinerul Essence este preferatul meu de multi ani!
           Happy Birthday, Essence, sa ne bucuri si in continuare cu multe produse colorate !




You Might Also Like

12 comentarii

  1. Chair eu am auzit lucruri bune despre acest Brand Essance.
    Ma bucur ca iti place si ca ai adus in discutie in acest articl
    Cosmin

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac produsele Essence, raportul calitate pret este unul foarte bun. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cee cute arată și ce culori superbee ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Essence!! Nu stiam ca astazi acest brand implineste 15 ani, insa stiu ca imi plac al nebunie produsele de buze de la ei!!

    RăspundețiȘtergere
  5. am cateva produse de la ei, dar din pacate, nu avem stand in oras.

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani, Essence! La cât mai multe produse cosmetice care să ne facă ziua mai bună și să radiem de frumusețe!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac produsele Essence :) Sunt de calitative si ieftine

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu folosesc produsele Essence, iar acestea chiar ar trebui incercate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat de frumoase sunt toate! O sa le caut si eu in magazine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu prea folosesc produsele Essence, însă am două farduri mono foarte pigmentate și frumoase. Am zis că am să mă uit și după alte nuanțe. Poate încerc și altceva de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  12. produse vesele, bune si ieftine! excelent!!

    RăspundețiȘtergere