ELSEVE Argila Extraordinara / LÓreal Paris

11:00:00

Vestile bune au venit din partea LÓREAL PARIS odata cu lansarea noii game pentru ingrijirea parului
                                             ELSEVE ARGILA EXTRAORDINARA
Aceasta gama este destinata parului normal cu tendinte de ingrasare si noutatea absoluta consta in utilizarea in compozitie unui mix de trei argile speciale [albastra, alba si verde]
- Argila albastra are mai multe minerale decat gasim in fructe si legume
- Argila alba curata, ajuta la eliminarea impuritatilor
- Argila verde normalizeaza metabolismul celular, detoxifica


                           Gama cuprinde 4 produse - sampon, balsam, masca si sampon uscat
MASCA PRE-SAMPONARE este un nou gest introdus, benefic pentru purificarea scalpului si a radacinilor. Se aplica pe par uscat, pe scalp si radacini. Se asteapta 5-10 minunte, acum scalpul este purificat si pregatit de urmatoarea etapa:samponarea
SAMPONUL are o textura fine cu o spuma bogata, curata perfect scalpul si parul. Rezultatul? 3 zile de prospetime! Formula noua inovatoare, fara silicon
BALSAMUL  hidrateaza parul care capata volum. Straluceste de sanatate, fibra capilara este matasoasa de la radacina pana la varf!
SAMPON USCAT PURIFICATOR , nouatatea absoluta - o solutie salvatoare cand te grabesti . Cu ajutorul acestul spray cu argila parul este reimprospatat, purificat, recapata volum. Si totul numai intr-un minunt! Prospetime instantanee!
Am folosit toate produsele din gama, toate mi-au placut mult!!!

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Interesant! Si eu sunt curioasa de noua gama. Masca pre-samponare mi se pare tare utila.
    Multumesc pentru review.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu le-am folosit, arata bine si ingredientele sunt perfetce pentru parul gras.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din fericire sau mai bine zis din nefericire ma confrunt cu un par uscat, iar aceste produse nu îmi pot veni in ajutor, însă produsele Elsevier se numără printre produsele mele preferate. Au produse excepționale, o gama larga de unde este imposibil sa nu găsești un produs pe gustul fiecăruia

    RăspundețiȘtergere
  4. Și eu folosesc șamponul uscat și sunt foarte încântată de el.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt curioasa cum sunt noutatile acestea...voi bifa si eu cu siguranta ceva produse din gama asta!

    RăspundețiȘtergere
  6. o gama completa, are si sampon uscat, foarte folositor in zilele grabite!

    RăspundețiȘtergere