CARON LA POUDRE – Rafinament si ingrediente pretioase!

09:39:00

Cu o istorie de peste 100 de ani, Caron si-a pus amprenta asupra parfumeriei prin creatiile sale ce imbina eleganta, traditia si luxul. In 1930, ia nastere celebra pudra Caron, care este recunoscuta si astazi la nivel mondial ca fiind cea mai fina pudra din lume. Secretul formulei are la baza minerale pure, iar finetea sa desavarsita si parfumul unic au facut ca aceasta sa fie preferata de vedete si make-up artisti din intreaga lume. 
 
Pudra semi-compacta Caron poate fi acum purtata si in poseta. Cu o formula pe baza de minerale pure si o varietate mare de culori, pudra semi-compacta este imperceptibila si confera pielii un aspect natural, matifiat, uniform si radiant. 
 

Caron reinventeaza machiajul prin crearea unor noi tonuri de fard de obraz speciale pentru o femeie moderna, mereu la moda. Fardul de obraz ofera luminozitate tenului si reliefeaza structura fetei, cu un rezultat natural. Formula sa pudrata este potrivita pentru toate tipurile sau tonurile de piele, indiferent de ocazie. 


Paris, Londra, New York….oriunde in lume pudra Caron este cunoscuta si recunoscuta pentru calitatile sale deosebite. Pudra Caron este disponibila in magazinele BEAUTIK Haute Parfumerie sau online pe www.beautik.ro

You Might Also Like

18 comentarii

  1. Wow....cat de elegante sunt....ambalajele sunt de vis! ;;) Luxury! ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare a fi o pudra tare fina, doar sa si fie folositoare. Datorita recomandarii tare elegante, a ajuns pe lista mea de produse de cumparat pe viitor. <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Spre rusinea mea, n-am mai auzit pana acum de brand-ul asta, deci multumesc draga mea, pentru ca mereu vii cu informatii noi si interesante. Blush-ul din imagine, arata senzational! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte elegante și îmi e de apreciat că au și aplicator diferit de un simplu burețel.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lovely post dear! Have a great week! kisses

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am auzit pana acum de firma aceasta, dar as purta acel blush.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac produsele si mai ales ambalajul lor...au o finete aparte.

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar imi era dor, daca pot spune asa, de o pudra de foarte buna calitate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata super elegant, n-am mai auzit pana acum de firma asta pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  10. Are un ambalaj atat de elegant si de pretios...mai ceva ca un vis. Pupici 😚

    RăspundețiȘtergere
  11. Mereu anunti noutati si vad la tine produse de care nu am auzit.
    Nu am incercat produse minerale, desi stiu ca sunt apreciate! :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Trebuie sa recunosc ca arata intr-un mare fel. Si nu stiam de acest brand pana azi. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. ambalajul e primul care sare in ochi! daca si eficienta e pe masura designului... merita!

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata foarte luxury si cred ca sunt si foarte bune.

    RăspundețiȘtergere