E3 by Entourage

21:26:00

Exista o multime de localuri in Bucuresti, avem de unde alege. Unele locuri raman preferate dupa prima vizita, la altele nu ne mai intoarcem .  Mai exista unele locuri de care tot am auzit, dar nu am ajuns. Ajungem pana urma din curiozitate. Asa am ajuns eu la E3 by Entourage, un restaurant din zona Floreasca. Ce e drept, am mai fost pe aici in vara, la o limonada pe terasa, dar a fost ceva fugitiv .
Acum am avut ocazia sa stau linistita aici si sa ma bucur de atmosfera si mancare buna.
Am ajuns aici seara, era destula lume la restaurant, semn ca locul este indragit.Era o atmosfera placuta de socializare, muzica in surdina, relaxare.


Cand mergem la un restaurant fiecare avem niste asteptari. Eu personal nu vreau muzica tare, vreau servire atenta si prompta, mancare proaspata si buna, curatenie si atmosfera placuta.

Am ales preparate usoare, perfecte pentru o cina nu prea tarzie - caracatita si paste. Portiile generoase si gustoase au mers perfect cu un vin rosu .
La desert am ales panacotta - un deliciu fin si servit intr-un mod superb. Mi-a placut tare mult mancarea, servirea si atmosfera... am zabovit aici mult si bine, pentru ca ne-am simtit bine!


          Daca nu ati ajuns inca aici, va invit sa ajungeti macar din curiozitate, ca apoi sigur veti reveni.

You Might Also Like

1 comentarii