Sephora haul

12:50:00

Dragilor, am trecut pe la Sephora dupa vacanta si am profitat de private sales. Am luat doua produse, despre care vreau sa va povestesc un pic.
Am ales Fondul de ten Brightening & Hydrating - un fdt hidratant cu acid hyaloronic[ nuanta 33medium]
Din descrierea oficiala reiese ca acest fdt ofera hidratare pe tot parcursul zilei, ilimineaza, netezeste tenul.


La inceput de toamna exact de asta am nevoie. Fondul de ten are o textura cremoasa care se aplica si se uniformizeaza frumos pe ten. Acoperirea este medie spre mare, acopera bine petele pigmentare. Intradevar, ofera un aspect sanatos tenului, hidrateaza perfect. Nu este perfect rezistent, mai trebuie retusat pe parcursului zilei. Dar per total sunt foarte multumita de el.
MUFE Artist Plexi-gloss[ 203P]
Mi-am dorit acest gloss inca de cand s-a lansat. Am ales o nuanta pe care s-o port zi de zi, un roz natural
Acest gloss are o textura groasa ce ii permite sa pasteze mai mult timp pe buze. Ofera un aspect de buze voluminoase si stralucire de oglinda. Nu e un must have, dar merita incercat. De cand l-am luat, il folosesc zilnic. In aceasta gama imi place si o nuanta de rosu foarte, foarte frumoasa.



You Might Also Like

11 comentarii