Picnic

09:08:00

De multe ori am spus ca imi place vara, vara care a trecut, dar soarele inca ne bucura din plin. O vreme frumoasa e un prilej foarte bun sa mai iesim in natura. Chiar daca e week-end, ne place sa ne trezim devreme si sa plecam undeva, sa cautam activitati diverse, sa ne relaxam si sa ne simtim bine.
De data asta am iesit la un mic picnic in natura intr-o zona frumoasa din Baneasa. Un ceai bun, biscuiti facuti in casa, atmosfera... Momente de nepretuit pentru trup si suflet.






OUTFIT:
Skirt [ Zara]
TShirt[Pimkie]
Shoes[Next.com]
Backpack[from Spain]

You Might Also Like

7 comentarii

  1. A wonderful skirt ... A lovely photos... A look very nice!

    RăspundețiȘtergere
  2. you are so beautiful, dear!! lovely photos!
    xoxo Peter

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba ultima fotografie, imi place mult incaltamintea.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. awww, mi-e dor de cand nu am mai fost la un picnic :( foarte frumoasa sesiunea foto !

    RăspundețiȘtergere
  5. Faine pozele.
    A venit toamna, n-o sa mai apucam sa facem prea multe picnicuri, sa profitam cat mai avem ocazia. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur pentru tine ca esti fericita <3

    RăspundețiȘtergere