Noul Mall ParkLake Plaza

08:03:00

Dragii mei, maine se deschide ParkLake Plaza - noul Mall in Bucuresti, in apropierea lacului Titan si a parcului.

  în Parklake vor fi peste 200 de magazine, printre care şi noi branduri internaţionale, care deschid aici primele magazine din România: Forever 21, Play Park, Lanidor şi Lynne.
   Forever 21 este si marea mea asteptarea! Am vazut astazi vitrinele si clar trebuie sa revin maine!





Noua destinație de shopping va oferi o gamă largă de produse dispuse în aproape 1.600 de metri pătrați de spațiu de retail. Formula câștigătoare a brandului implică o ofertă deosebit de variată de produse fresh, în pas cu moda, la prețuri incredibil de accesibile.


ParkLake va gazdui unul dintre cele mai mari magazine H&M din Romania, cu o suprafata de 2.700 metri patrati, precum si toate brand-urile Inditex care sunt prezente pe piața romaneasca: Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka si Pull&Bear, care vor ocupa o suprafata totala inchiriabila de peste 6.000 mp.

Centrul comercial va avea peste 200 de magazine, printre care 23 de restaurante si un cinematograf multiplex, dispuse pe o suprafata totala inchiriabila de 70.000 mp, investitia ridicandu-se la 180 milioane euro
De asemenea, ParkLake va cuprinde un hipermarket Carrefour de 12.000 mp
Pregatiti-va de noua experienta de shopping!!! Eu am fost, am vazut, tare mi-a placut! Cu un design si concept unic ParkLake Plaza cu siguranta va atrage foarte multi vizitatori! Spor la shopping!

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Si eu sunt curioasa in legatura cu Forever21, sper sa nu ma dezamageasca :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow ce fain arata noul mall. Cred ca erau prea putine malluri la Bucuresti, de-aia s-a mai deschis unul LOL. :)
    Din brandurile alea internationale pe care le-ai mentionat, stiu doar de Forever 21, de celelalte n-am auzit niciodata.
    Spor la shopping!

    RăspundețiȘtergere
  3. Really interesting post...thx for sharing! kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. distractie placuta, sper sa ajung si eu cand merg la Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper sa ajung si eu maine! Sunt curioasa ce preturi sunt la anumite branduri, ce oferte au si cum arata minunatul mall! :)
    Te pup, doamna draga!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru mine e cam departe. Raman la celelate!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere