Cu motorul..

19:48:00

Din seria ce sa mai faci nou in viata ca sa nu te plictisesti, astazi va povestesc cum am fost eu la scoala Moto.
Da, nu va mirati, m-am mirat si eu de mine.. Niciodata nu stii ce te asteapta in viata.
Prin coincidenta, nu va spun mai multe, am ajuns la o scoala Moto din Bucuresti ca sa fac o ora pe motocicleta. Nu am condus niciodata vreun motor, doar mai stau in spate.
Instructorul m-a echipat corespunzator si a trecut la treaba cu primele explicatii. Intrucat conduc masina, am inteles unele lucruri, dar e cu totul diferit.


Apoi am trecut eu la treaba, adica sa invat sa tin echilibrul si motorul .Am avut emotii si nu mi-a iesit usor, asa cum pare. Abia la sfarsit am putut sa tin cat de cat motorul si sa fac niste ture in viteza intaia.
Dar orice experienta inedita su cu adrenalina e binevenita oricand in viata, asa cred eu. Voi mai repeta orele ca sa invat sa merg macar cu viteza a doua...





You Might Also Like

5 comentarii

  1. Eu prefer sa stau in spate...si acolo tot cu frica, nu imi place sa ma inclin cu motorul...eu ma inclin invers...exact cum nu trebuie :)) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place, am mers si eu candva, eram mare amatoare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Очень круто! Выглядишь потрясающе! целую

    RăspundețiȘtergere