Beauty News / The Body Shop

09:47:00

Fetele dragi, The Body Shop lanseaza o noua gama de masti experte pentru ten, cu peste 80% ingrediente naturale inspirate din natura. Recipes of Nature - masti vegetariene 100%, trei dintre care sunt 100% vegane.
Cu ingrediente naturale, fiecare dintre ele a fost formulata pentru a satisface nevoile oricarui tip de ten.

Himalayan charcoal, British Rose si Amazonian Acai sunt 100% vegane, fara parabeni, parafine, silicon sau uleiuri minerale.Fiecare borcanel contine o putere secreta de la purificare la hidratare, pentru a ajuta tenul sa arate la fel de bine cum te simti in interior.
Nu va ramane decat sa le incercati. In plus, impreuna cu masca, The Body Shop ofera o carte de colorat!


You Might Also Like

2 comentarii

  1. Oh boy, mi-ai facut dor de The Body Shop, n-am mai fost demult.
    Ultima oara am facut cumparaturi la ei in ianuarie, mi-am luat noul parfum Black Musk, un ulei de parfum White Musk, si un gel de dus White Musk. Gelul de dus bineinteles ca l-am folosit si terminat de atunci (superfain, mi-a placut foarte mult), dar parfumul si uleiul de parfum inca le mai am.

    Sa ai un weekend splendid!

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere