Fine dining / NORMA by Sidia Sissoko

17:31:00

Imi place sa imartasesc cu voi lucruri frumoase din viata mea.  Imi place sa descopar locuri frumoase, oameni cu povesti si sa duc mai departe povestile lor.
Unul din lucruri frumoase este descoperirea unui loc absolut deosebit din Bucuresti- restaurantul NORMA
Am ajuns aici prima oara la un eveniment si am ramas impresionata, ceea ce v-am spus atunci pe FB si Insta.
Am revenit iar pentru a ma bucura in tihna de atmosfera si opere de arta a chefului Sidia Sissoko.


Recunosc, nu ma uit la televizor des si nici emisiunile Master Chef nu le-am urmarit, probabil voi stiti mai bine, dar   Chef Sidia Sissoko merita toata admiratia. Pasiunea si talentul extraordinar al acestui om este de nedescris. Sincer va spun, nu e reclama, e o recomandare sincera sa vizitati acest restaurant .

NORMA FINE DINING by Sidia Sissoko se afla pe o straduta linistita din Dorobanti. Totul, dar absolut totul, de la design pana la cele mai mici detalii este foarte bine gandit. Ma scuzati, dar si baia m-a lasat cu gura cascata.
Pasionat de gastronomia clasica frantuzeasca, Sidia reinterpreteaza intr-o maniera personala, retete adunate de-a lungul numeroaselor sale calatorii, fiecare preparat surprinzand prin echilibrul perfect intre modul de prezentare, cromatica si prospetimea ingredientelor atent selectate de la cei mai buni furnizori.

Ce-i drept, gusturile difera de cand lumea si probabil singurele recognoscibile sunt cele puternic chimizate, insa unul dintre atuurile NORMA consta tocmai in abilitatea de a dezvalui arome nebanuite in dish-uri clasice, fata de care ai toate sansele sa dezvolti un “coup de foudre”.
Arome subtile, dar perfect echilibrate, imbinarea gusturilor - nu am cuvinte sa descriu toata savoarea . Delicios!






Vreau sa va spun inca un detaliu, chiar daca am fost aici la ora pranzului in cea mai mare caldura, nu am simtit-o deloc. Pentru ca terasa este atat de racoroasa, iar umbra teilor iti da senzatia ca nu te afli in oras.
Noi am savurat salata cu ton [ton adevarat, nu de conserva], tartar de creveti cu mango[ un deliciu], pulpa de rata cu piure de morcov si sfecla[se topeste in gura], antrecot [carne perfect preparata, as vrea sa stiu secretul...] si la desert o tarta de lamaie, fina si usoara.
                                    La sfarsit va spun doar atat- probably the best!!!





You Might Also Like

2 comentarii