Beauty News / Yves Rocher

08:59:00

OO, cat imi fac cu ochiul noutatile Yves Rocher !!!  Colectii parfumate , colorate si noile produse de ingrijire!

Yves Rocher inoveaza cu un nou gest pentru machiajul tenului: Fondul de ten Cushion ce revolutioneaza modul de ingrijire zilnica, imbinand aspectul practic al unui fond de ten compact cu lejeritatea si luminozitatea unui fond de ten fluid. Nu am incercat niciun produs tip Cushion si sunt tare curioasa. Voi ati incercat?
Noile nuante ale Rujului-creion stralucitor, pentru a avea intotdeauna un zambet plin de culoare si stralucire!
Imi trebuie sigur, vreo doua nuante!





Yves Rocher inoveaza in mod continuu si, astfel, relanseaza gama antirid Riche Creme intr-o noua formula, imbogatita cu uleiul din 1000 de Trandafiri, pentru a demonstra eficacitatea in interiorul pielii a produselor  cu texturi intotdeauna si mai senzoriale.



Gama Serum Vegetal  se imbogateste cu 3 produse noi, pentru a acoperi nevoile tuturor femeilor :
 
-          Un ser antirid si luminozitate
-          Un stilou corector antirid si fermitate
-          O masca antirid cu efect de lifting





 Noua Apa de toaleta Frunze de Verbina completeaza gama Un Matin au Jardin si ne rasfata simturile cu notele  citrice, revigorante, oferind pielii parfum subtil.
Ce va tenteaza?








You Might Also Like

4 comentarii

  1. Eu am un creion ruj si as vrea sa imi mai iau unul pentru ca asta este pe temrinate. Este foarte bun si foarte hidratant. As mai incerca si apa de toaleta. Am mai incercat in trecut pe cele cu lacramioara si liliac!

    RăspundețiȘtergere
  2. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata fondul acela de ten, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mi-am luat apa de toaleta cu liliac...miroase demential...am tot timpul cate ceva de la ei...fie ca e demachiant, gel de dus, parfum...produsele de machiaj nu le-am incercat inca.

    RăspundețiȘtergere