MELKIOR Professional / Beauty news

08:25:00

MELKIOR Cosmetice profesionale se afla in continua expansiune,pentru ca are mare succes. Succesul se datoreaza in primul rand calitatii. Calitatea este la cel mai mare nivel. De aceia tot mai multi makeup artisti folosesc aceste cosmetice ,dar si femeile de rand, asa cum sunt si eu.
Am foarte multe preferate Melkior ,aici pot sa mentionez ojele , creioanele, fixativul de par , fardurile.
Si asa cum ii sta bine unui brand profesional , mereu apar noi produse si sa reinnoiesc colectiile.
Ultima noutate este mascara Space Volume ,o mascara care m-a surprins. Are periuta de silicon ce faciliteaza definirea si curbarea genelor. Ofera si volum daca aplici doua straturi. Contine unt de shea si e rezistenta, nu curge si nu se intinde. Imi place mult! Acum o gasiti si in nuanta maro , asa cum am eu, dar este foarte pigmentata culoarea si pe gene pare negru.
O alta noutate - creion kohl , tot in nuanta maro. Este atat de rezistent, mamma mia... Foarte,foarte pigmentat , are textura gel pe baza de ceara ,aluneca extrem de bine de pleoape . Este mat .


Si mi-am ales un ruj in nuanta 12404 cu o textura hidratanta, sheer . M-am indragostit! Arata atat de bine pe buze. Culoare initial pare mai inchisa, dar pe buze arata mai natural.

Intrucat se apropie Ziua Indragostitilor [chiar daca sunt de parere ca daca dragostea exista ,ea exista in fiecare zi si putem sa sarbatorim cand vrem] ,MELKIOR Professional a pregatit si oferte. Daca nu aveti inca magazin Melkior in orasul vostru,puteti comanda online
Voi ce produse favorite Melkior aveti?


You Might Also Like

7 comentarii

  1. Încă nu am încercat creionul și rimelul, așteaptă cuminți sigilate, dar m-ai făcut atât de curioasă încât mâine le deschid și eu. :))
    Rujurile rămân preferatele mele de la ei! Chiar dacă-mi mai plac și altele... creioanele de buze, creioanele de ochi, ojele etc.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Really interesting post...thx for sharing! xx

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place noul Lip pen bordo...trebuie sa il am neaparat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mascara mă tentează.
    Singurul produs de la ei e un lac de unghii anti... ros ;) Bite me.
    Grozav!!

    RăspundețiȘtergere