Lace dress

19:27:00

Dragile mele, va place dantela? Mie imi place mult, dar prefer sa port ceva dantelat in combinatii simple, casual. Am comandat aceasta rochie pentru ca mi-a placut culoarea si croiala si acum ma gandesc cum s-o port mai simplu.
Dar deocamdata m-am ''impopotonat'' , mi-am legat coada, m-am rujat cu rosu  , mai de ocazie. Ocazii de a iesi asa nu prea am, asa ca dati-mi idei de outfit mai sporty chic.
Aici gasiti o multime de rochite,pentru toate gusturile. Mersi!
                                                                                Dress HERE








 

You Might Also Like

13 comentarii

  1. E foarte frumoasa rochia si iti vine tare frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Culoarea asta te prinde mănușa. Imi place si modelul cum iti vine! Esti o draguta! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. WOW! AWESOME DRESS!
    BEAUTIFUL COLOUR ♡
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa rochia, sa o porti cu placere. :)
    Am si eu doua rochii in dantela, una bleumarin, si una culoarea untului, le iubesc pe ambele, si le port cu mare drag. Cea culoarea untului, o port mai mult vara, iar cea bleumarin in orice anotimp.
    Mai am si o fusta in dantela, dar si o bluza, ambele negre. Si mai am un fel de sosete de balerina, tot negre, care se leaga cu panglica de-a lungul piciorului (sau la nivelul gleznei daca vreau, ca sa nu alunece pe gamba piciorului), le-am purtat in combinatie cu o fusta tutu rosie si balerini negri.
    Dantela e destul de prezenta in garderoba mea. :)
    Sa ai in continuare un weekend frumos!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  5. The dress is so beautiful Stella! And you look so glam in this outfit too :) kisses

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce culoare frumoasa, iti vine grozav! Pupici, weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Платье восхитительное! Такой сочный цвет!
    Приятных выходных! Целую!

    RăspundețiȘtergere
  8. Precioso y muy elegante el vestido y el color me encanta! Un beso guapa.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase fotografiile...se pare ca numarul rochiilor in nuanta asta creste in fiecare zi la tine in garderoba Iti vine foarte bine rochita Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. E foarte draguta rochia si iti vine bine!
    E un model frumos, elegant, deloc vulgar si imi place mult si culoarea.
    Sa o porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. sigur ca ne place dantela iar ie iti vine adorabil!!!

    RăspundețiȘtergere