INGLOT HD Lip Tint Matte

21:09:00


INGLOT - brand international de cosmetice profesionale a lansat oficial in Romania noua gama a rujurilor lichide mate - HD Lip Tint Matte .


10 nuante de la nude la cea  mai dramatica culoare. Pentru toate gusturile. Pe gustul meu sunt vreo cinci , dar haideti sa vedem despre ce e vorba
Textura rujurilor este lichida ,cremoasa cu o aroma foarte placuta,fructata. Aplicator tip buretel este foarte comod , contureaza bine linia buzelor , chiar nu e nevoie sa mai folosesti creion-contur. Odata aplicat, rujul se usuca imediat si ofera un aspect velvet - mat .
Ca orice ruj mat dupa purtarea indelungata,poate usca usor buzele . Dar ca sa evitam acest lucru,buzele trebuie hidratate foarte bine inainte.

Nuantele sunt superbe si foarte pigmentate. Ambalajul contine 5,5 ml de produs , made in Polonia.
Poate nu orice femeie are curajul sa poarte un ruj mat rezistent , dar pana nu incerci , niciodata nu vei sti cum iti vine. Produsele INGLOT se pot comanda direct pe FB ,in Bucuresti - magazinul INGLOT bd Unirii,33 si le gasiti si in magazinele Inglot din tara.



You Might Also Like

4 comentarii

  1. Super,imi pare rau, nu am putut ajunge, <3 pup

    RăspundețiȘtergere
  2. vai, cum arata! si mie imi trebuie vreo 5 nuante,clar! Te pup, Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am ramas marcata de rosul ala...cat de bine a rezistat pe buze si cum arata...trebuie sa il am :)

    RăspundețiȘtergere