In the city lights..

09:15:00

Ha, ce denumire am pus, care nu are legatura cu outfit-ul ,dar ce vedere am in spate... Sora mea Viola s-a straduit, cand o ''terorizez'' cu pozele mele. Pozele facute de asistenta mea, nu intrebati unde. Mersi, fetele!!!
Deci, astazi joc rolul unei rocherite rebele si romantice , ce,degeaba am facut scoala de teatru?
Rochita din doua piese / ceva fara maneci cu fusta din tule si o bluzita deasupra. E draguta foc , nu stiu daca mai exista pe stoc,dar deschideti link-ul si vedeti mai multe rochite acolo
DRESS [ HERE]
JACKET[ HERE]
BOOTS[DEICHMANN]






You Might Also Like

11 comentarii

  1. Ce draguta e tinuta si ce fundal potrivit ai ales! :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stela, esti tare frumoasa, iar ideea cu luminile orasului e super tare! Si roaga-te sa nu-ti gasesc dulapul, ca dispare tot din el! :P :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine pozele, ideea cu fundalul orasului e grozava. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahaaa, dei sora ta se pricepe la Photoshop! Super faine pozele!!!! Imi place super muuuuult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow! Your style is stunning Stella! kisses

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe fotogtafii, asistenta de nota 10!

    RăspundețiȘtergere