Am inceput testarea #bonilash

19:28:00

Am onoarea sa fiu printre primele persoane din Romania care testeaza Ser pentru gene BONILASH .
Ce este Bonilash? Bonilash este secretul unei priviri de invidiat! Insa, in spatele acestui produs performant stau numeroase studii care au condus la obtinerea unei formule perfecte, care sa ofere rezultate vizibile.
 
Serul pentru gene Bonilash are la baza substanta activa bimatoprost - stimulent eficient pentru cresterea genelor, ce are un efect pozitiv asupra lungimii si grosimii genei, a cresterii numarului de gene, a fortificarii si a sanatatii lor, precum si asupra intensitatii culorii naturale a genelor.
 
Ingredientele atent selectate ale serului intaresc fibra si radacina firului si amplifica sinteza keratinocitelor din radacina acestuia, ajutand la imbunatatirea aspectului si a starii genelor, la accelerarea cresterii si indesirii lor si la ingrosarea structurii firelor.
 
                       Rezultatul: genele lungi si dese la care ai visat dintotdeauna! 

     Atat am avut de spus! Revin peste 6 saptamani cu parerea mea si poze before&after 

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Eu am testat Realash care a avut rezultate!!!! Sunt curioasa despre acesta! :)
    Spor la testat! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. super! tare as vrea sa-l testez si eu, sunt sigura ca este excelent!
    si multi pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare...asteptam rezultate...6 saptamani nu e asa mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au cam trecut cele 6 saptamani ..... ce sa credem? Au cazut toate genele sau cine stie ce efecte secundare ciudate au aparut ???!!!

      Ștergere
  4. Sa ai un weekend minunat Stela si un Valentin de neuitat! :)
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost creat pentru tratarea glaucomului,insa studiile clinice au aratat ca nu vindecă glaucomul,in schimb s-a observat cresterea genelor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu a fost creat special pt gene,a fost facut pt tratarea glaucomului,insa nu a dat rezultate dar in urma studiilor clinice s-a observat cresterea genelor,drept urmare in prezent e recomandat pentru aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  7. mie mi-au crescut genelele s-au lungit! dar a trebuit sa ma opresc pt ca am ramas cu reactii alergice de la ser! :-( acum sunt in cautare de un ser cu ingrediente doar naturale ,fara chimicale! daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscatoare!

    RăspundețiȘtergere