Winter Skin/ Hair Care

15:16:00

Dragile mele, sezonul rece e in toi , nu imi place ,dar asta e,urmam cursul vietii . Nu am postat demult despre produse de ingrijire si astazi vreau sa va prezint cateva dintre ele . Odata cu schimbarea anotimplui,oricare , imi schimb si rutina de ingrijire . Asa este normal si ,probabil, toate asa faceti.  In sezonul rece imi simt tenul mai uscat ,asa ca imi place sa-l hidratez ,la fel si buzele si mainile .
Crema StriVectin-TL o folosesc periodic ,am consumat destule tuburi si mereu am revenit. Aceasta crema-serum are proprietati de lifting, hidratare, este hranitoare , nu lasa tenul gras .  Probabil are efecte pe termen lung, de aceia imi place.


Crema de maini Yves Rocher cu arnica - descoperire recenta . Am mai folosit crema de maini de la acest brand si nu m-a impresionat deloc. Aceasta imi place- hidrateaza binisor si nu are miros strident.
Balsam de buze BeneBalm Benefit - este o alegere perfecta . Hidrateaza atat de bine buzele , ofera o culoare naturala si in plus,miroase a trandafiri... Imi place mult.
Kiehls nu mai are nevoie de prezentare si tare ma bucur ca a ajuns la noi!
Faimosul produs Midnight Recovery Concentrate este intradevar o minune. Amestec de uleiuri pretioase, formula inovatoare ,un concentrat capabil sa resusciteze orice ten. Nu lasa deloc urme grase , doar senzatia de ten ingrijit.
Balsamul de buze Kiehls  este la fel de faimos si nu degeaba. V-am mai spus, la fiecare 15 secunde in lume se cumpara un astfel de balsam. Nu are miros si ofera senzatia de buze pline, hidratate.
Must have!!
Alta descoperire recenta , trei produse geniale [da!] si ce e interesant, ca functioneaza si impreuna perfect
Sampon Yves Rocher pentru volum - il am demult de la ceva eveniment, statea bine si mai statea.. dar am ramas eu fara sampon si l-am folosit. Pentru mine     e foarte ,foarte bun ,mi-a placut.
Balsam pentru par Oro Therapy[Keratin Oro puro] - l-am primit cadou recent,e made in Italy ,nu am vazut la noi[daca ati vazut ,sa-mi spuneti] -este      fabulos! Pe moment, cand il aplici, nu iti da vreo senzatie de par descurcat perfect, nici nu miroase cine stie ce..dar    rezultatul pe par uscat ma uimeste. Parul arata atat de bine , atat de cuminte, se aranjeaza frumos si nu se ingrasa repede. Daca stiti ceva ,l-ati vazut undeva, va rog sa-mi spuneti.
Ulei pentru par Matrix [primit cadou de la Loreal ] - mi-a placut mult. Aparent, suntem deja satule de uleiuri,ca toate brandurile au asa ceva. Unele ni se potrivesc, altele mai putin. Ce imi place la acest ulei ca are ambalaj mic si comod[pentru ce   trebuie un borcan mare de ulei ?] , ofera stralucire parului,aranjeaza varfurile si nu ingrasa
Acest trio este combinatia perfecta!
Aparatele mele REmington  le stiti deja , iubesc aceste perii! Una face parte dintr-un aparat cu trei capete . Cu ele poti usor sa indrepti parul , sa dai volum ,parul arata matasos si sanatos. Le iubesc. Daca mai sunteti pe ganduri si cautati o perie cu incalzire, alegeti Remington!
Va multumesc, va imbratisez!


You Might Also Like

4 comentarii