Sweater outfit

13:55:00

Poate nu va vine sa credeti, dar aceste poze sunt facute saptamana trecuta, cand inca nimic nu indica ce ne asteapta. Ma refer la frigul asta ,pe care nu mai suport! Bine ca am prins o zi cu soare [cand am pozat trei tinute] , ca acum nu stiu cand si cum mai fac un outfit
Puloverasul e tare simpatic , poate trebuia sa ma asortez cu niste ochelari de soare ,dar am uitat. Calitatea e foarte buna , nu m-a dezamagit. Sa stiti ca tare greu aleg haine de aici ,pentru ca imi dau seama ca nu e totul calitativ .Si apoi, trebuie sa mi se potriveasca . Mereu stau pe ganduri ,dar de cele mai multe ori a fost ok, ati vazut si voi.
Sweater

In alta ordine de idei ,sper sa vina soarele iar, pentru ca nu mai pot! Si am spus ca nu ma mai vait...
Voi cum suportati frigul?










You Might Also Like

9 comentarii

  1. Foarte draguta tinuta,imi place hainuta pufoshenie :)))), te pup, eu sunt lata-n pat de o saptamana cu o viroza urata,sper sa ma repar pana luni,pupppiiii <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuuper smecher puloverasul! Nu l-am mai vazut pana acum pe SheIn dar il iubesc! Sper sa nu te superi daca imi iau si eu unul. Si pufosenia aia este tare dragalasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Very youthful look Stella. I really love the sweater. kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. Ooooooooooooh, que monada de suéter!! estás guapísima.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba bluza!
    Măi, eu suport vremea rece dar aproape gerul ăsta cu vânt, când imi curg lacrimile, mă termină :))

    RăspundețiȘtergere