Remington Style / hair routine

17:34:00

Fetele dragi , ati vazut noua colectie Remington PROtect? Aparatele din noua colectie au intrat deja in rutina mea de coafare si pot sa spun ca imi plac extrem de mult. Ofera o protectie deosebita parului si chiar se vede .
Ondulatorul are o dimensiune a tamburului mai mare , decat ondulatorul meu vechi , de aceia creaza bucle mai mari,mai lejere. Are doua functii - sau il folosesc obisnuit ,sau ii activez functia thermocare cu abur. Ambele rezultate sunt minunate. Parul este matasos, viu si buclele rezista.
In poza puteti vedea peria Tangle Teezer ,fara de care nu pot trai , doar cu ea pot descurca si pieptana parul.
Despre masca Keune ati mai auzit la mine ,o ador, reface extraordinar parul . Recent am primit si un nou produs interesant, serum solid Kerastase . Contine 16 uleiuri si functioneaza ca si uleiul aplicat pe lungime parului sau pe varfuri. Doar ca acest produs mi se pare mai lejer, mai usor de folosit ,nu incarca si nu ingrasa parul. In plus,e compact .
Si spray-ul pentru volum Vitalitys [ il gasiti la Top Line] , foarte bun si chiar ofera volum fara sa incarce parul. Se aplica pe par umed.
Lumanarea Kerastase e pentru atmosfera...
De curand am descoperit alte produse minunate pentru ingrijirea parului, revin cu o postare separata. Va imbratisez!

You Might Also Like

5 comentarii