A lot of sun!

09:55:00

Da, stiu, afara e multa zapada si nu o sa mai spun ca nu imi place. Am hotarat sa ma bucur de fiecare zi din plin! Zapada? Foarte bine , sa ne bucuram. Outfitul de astazi e fotografiat doar cu cateva zile inainte, cand era mult soare . Mult soare? Si mai bine!
Asadar, o tinuta mai putin obisnuita pentru mine , nu am purtat niciodata vesta lunga , speram sa fie din material mai gros, dar e mai subtire,totusi captusita. Nu stiu daca stiu s-o port, dar am incercat sa fac   o tinuta purtabila . Si va transmit mult soare, vine el ,sigur!!!

OUTFIT:
Vest [ HERE]
Turtleneck [ Benetton]
Boots[New Look] 
Bag [ David Jones]
Hat [ Takko]
Necklace [ HERE]










You Might Also Like

10 comentarii

  1. Foarte frumoasa tinuta,imi plac ghetutele,pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Super cute and comfy look Stella. I really love the sweater. kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte draguta vesta...imi caut si eu una maro dar gasesc numai din material subtire si nu ma multumeste...:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine iti sta si tare mi-e dor de zile cu soare! Abia astept sa revina. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Me encanta el look y el jersey es muy bonito! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti frumoasa si intotdeauna altfel! Imi place loook-ul! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place tinuta, imi place culoarea pulovarului!
    Imi place de mor colierul tau!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draguta tinuta si chiar imi place cum ai purtat vesta! Nu am asa ceva...nu m-as vedea purtand una, dar iti sta bine!
    Pupici, doamna draga!

    RăspundețiȘtergere