BOURJOIS / Air Mat Foundation

09:45:00

Ca sa stiti deodata, acest fdt la Sephora e cel mai ieftin, costa 59 lei[in comparatie 77 la Douglas].
Bourjois Air Mat fond de ten a fost lansat recent ,am auzit despre el si cum sa nu incerc si eu.......
Producatorul promite ''ascunderea'' imperfectiunilor fara efect de masca , matifiere ,dar in acelasi timp aspect natural , rezistenta 24 de ore.
Textura lui usoara se transforma intr-un voal de rezistenta incredibila ,permite trecerea luminii si aerului , lasand senzatie de a doua piele , fara sa usuce tenul si sa infunde porii. Senzatie placuta pe tot parcursul zilei. Contine pigmenti inovatori incapsulate care uniformizeaza perfect tenul.  SPF 10.


Textura acestui fdt este lichida, cremoasa. Se aplica usor , dar trebuie aplicat rapid,pentru ca se usuca imediat pe ten . Uniformizeaza bine nuanta tenului ,acoperirea este buna, acopera chiar foarte bine tot.
Matifiaza instantaneu tenul, aspectul este mat,usor pudrat . Chiar eu, cu tenul meu  mixt nu am nevoie de pudra !  Exista 6 nuante disponibile, eu am ales 04 beige , o nuanta cu subton puternic galben. Arata foarte galben pe fata imediat dupa aplicare, apoi se adapteaza cumva si arata mai natural.
Rezista destul de mult, nu cred ca 24 de ore si nimeni nu e nebun sa poarte atat machiajul , dar jumatate de zi e intact si nu da semne sa ''curga''. Apoi mai apare un luciu pe fata. E foarte ok. Chiar cu tenul mixt-gras as recomanda aplicarea obligatorie a unei creme hidratante inainte,pentru ca poate usca tenul. Pentru ten uscat nici intr-un caz nu l-as recomanda, poate cu o hidratare         foarte buna in prealabil. Trebuie aplicat in cantitate foarte mica, altfel va arata ca o masca.
Ca si concluzie, daca aveti nevoie de  acoperire, rezistenta si matifiere -categoric trebuie sa-l incercati. Numai ca cu grija la aplicare-cantitate mica si cel mai bine cu buretel.



You Might Also Like

8 comentarii

  1. trecem pe whishlist. imi place sa alternez produsele

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna bine, mie cred ca doar vara mi-ar fi ok :D Sa te bucuri de el!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuanta asta galbuie pare perfecta pentru mine. Si dupa descriere pare exact genul de fdt de care am eu nevoie. Adevarul e ca mi-ar prinde bine o alternativa la ieftina la Double Wear!
    Multumesc de review, l-am notat!
    Te pup, Stella!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fabulous review. Loved your detailed post Stella. kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. Asteptam acest review...stiu ca esti innebunita dupa fonduri de ten si incerci foarte multe intr-o luna...sunt cateva pe care le-as testa si eu la recomandarile tale, insa trebuie sa mai termin din cele incepute!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. De cand s-a lansat tot am vrut sa-l cumpar si dupa cum l-ai descris pare perfect pentru mine, dar ceva ma retine. Totusi cred ca il voi cumpara saptamana viitoare, sper sa nu ma razgandesc :))

    RăspundețiȘtergere