Bags addict

09:34:00

Genti, genti ..cat mai multe genti. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu sunt cam obsedata . O fi de bine ,o fi de rau, tot nu stiu.. Dar parca nu am suficiente genti cat se potriveasca cu diverse tinute.
Fiecare femeie are preferinte,unele poarta genti mari, altele mici , dar eu port si mari si mici si medii. In tinute de zi cu zi prefer genti medii , cat sa incapa [ sau nu] strictul necesar.
Dar tentatiile sunt mari si de fiecare data când vad o geanta noua mi se pare ca nu pot trai fara ea ...
Asa a fost si cu geanta de aici , imi trebuia si gata . Modelul clasic ''a 'la chanel'' se potriveste atat la tinute clasice cat si mai elegante . Si da, e foarte frumoasa , love!!!
Acum, in prag de sarbatori ,pe site exista si o oferta de nerefuzat - un set de bijuterii cadou la orice achizitie. Livreaza rapid si gratuit! Poate fi un cadou ideal pentru orice femeie!!!
Mai multe genti si idei de cadouri gasiti AICI                                Va place geanta mea?








You Might Also Like

10 comentarii

  1. Model clasic, culoare speciala, imi place tare mult si paltonul tau. pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasă e! S-o porți cu plăcere!
    Eu rar am întâlnit femei care să nu iubească gențile. Și pantofii! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. este foarte frumoasa! sa o porti cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un look impecable y me encanta el abrigo y el bolso! Un beso guapa.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult geanta ta! Este draguta foc. Sa o porti cu drag

    RăspundețiȘtergere
  6. S-o porti sanatoasa,foarte frumoasa <3

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte frumoasa, si culoarea deosebita! :) Sa o porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  8. E frumusica! Si da, niciodata nu avem suficiente incat sa mearga fix cu tinuta asta! :D

    RăspundețiȘtergere