Oversized Poncho

16:25:00

Hi, dears, nu stiu cum,dar iar am comandat poncho . Si iar am constatat, ca nu ma reprezinta. Da,e tare dragut, e comfortabil ,dar nu e genul meu. Asa ca pleaca in shop my closet[pe pagina mea FB]
In principiu nu sunt contra,pur si simplu nu mi se potriveste. Dar ca si recomandare-puteti sa comandati fara grija aici , cui ii place acest stil , e chiar dragut.
OUTFIT:
Poncho [ HERE]
Bag [Primark]
Pants[Pimkie]
UGG, australian ugg[ Hervis-Sport]










You Might Also Like

11 comentarii

  1. efoarte dragut! multumim pentru recomandari

    RăspundețiȘtergere
  2. ce geanta frumoasa ai stella draga

    RăspundețiȘtergere
  3. Super cute and comfy look. I really love the poncho. xx

    RăspundețiȘtergere
  4. e foarte dragut,si-ti vine tare bine,de ce nu-ti place?. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Un poncho precioso, y unos botines muy bonitos, Me gusta el look.

    RăspundețiȘtergere
  6. Uite, nici eu nu sunt cu poncho! Cu toate ca tie mi se pare ca iti sta foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta chiar imi place mult, cum iti vine si cum l-ai combinat! E tare dragut dar e de inteles daca nu te simti ok in el, toti avem astfel de haine. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Precioso el poncho!!!! ideal!! Besos.
    miestiloesasi.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Ideal el poncho y súper chic el look! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere