Embroidered skirt

09:04:00

In tinuta asta sunt ''a la tarancuta siciliana'' , inspiratie Dolce & Gabbana , pentru aceasta fusta este chiar inspirata din colectia lor.
Fusta arata minunat,imi place tare mult . E si destul de groasa, perfecta pentru toamna. Chiar daca are aceasta broderie , cred ca poate fi purtata si in tinute casual, de zi. Dar si la un eveniment e perfecta
             Ce potriveste perfect ca marime, eu am luat M . Ce ziceti, ati purta aceasta fusta?
                                    YOU CAN FIND THIS BEAUTIFUL SKIRT HERE











You Might Also Like

14 comentarii

  1. so chic. Great blog you have, stay inspired!



    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa si eleganta, imi plac mult pantofiorii,te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place, place, place. As purta ca ma abantajeaza si pe mine linia asta A. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. lovely skirt, dear! xoxo Peter

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm, e o fusta cu poveste! Are acel ceva... :)
    Imi place tipul acesta de croiala!
    Pupicei, frumoasa Stella!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. You look so classy. Love the skirt! kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. Que bonita la falda. Estas preciosa y muy femenina! Un abrazo guapa.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  8. Negru si visiniu, tare frumoasa combinatia! :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superba tinuta. Atat de bine se potriveste fusta cu puloverul!

    RăspundețiȘtergere
  10. Una falda maravillosa, y un look que enamora, es muy romántico.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce misto!!! Imi place mult fusta si cum ai asortat-o!

    RăspundețiȘtergere
  12. very nice skirt!
    mary2be.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere