CHANEL CC Cream

12:18:00

                Fetele dragi , astazi vorbim despre un produs fabulos- CHANEL CC Cream .
Acest produs se pozitioneaza ca un produs de ingrijire, nu de makeup, de aceia il veti gasi pe raftul cu produse de ingrijire Chanel.  L-am folosit in primavara si acum am revenit la el. Nu il folosesc zilnic ,dar destul de des.
Ce ne promite acest produs ?

Chanel spune:



In an enhanced formula, this fusion of skincare and long-wearing makeup helps correct, soothe, moisturize, protect and perfect the complexion. New to CC CREAM, broad-spectrum SPF 50 and anti-pollutant ingredients help fend off age-accelerating UVA-UVB rays and free-radical damage.

5 beneficii intr-un singur pas :
- Corecteaza . Ingredientul activ marca Chanel- Peach Prinus, protejeaza pielea de impactul negativ al mediului , semnele de varsta , stimuleaza mecanisme  de aparare si repara pielea.Ridurile si liniile fine sunt netezite , pielea devine mai fina
- Calmeaza . Ingrediente naturale de origine marina patrund in celule epidermice  si ofera un confort imediat.
- Hidrateaza . Acidul hialuronic mentine nivelul optim de hidratare a pielii pe tot parcursul zilei
- Protejeaza. SPF 50  UVA- UVB protejeaza in mod eficient pielea
- Uniformizeaza culoarea pielii. Roseata,porii dilatati ,pete sunt ascunse ca prin minune. Pielea capata un aspect sanatos , natural,proaspat  de lunga durata.


Ce parere aveti? Cum vi se pare descriere? Asa e ca suna fabulos? De fapt     , cred ca asta asteptam de la un produs ,un fond de de ten - sa ne faca mai frumoase .

Ce spun eu:
  Stiti , m-a impresionat din prima, cand l-am incercat prima data in primavara . Si nu mi-am schimbat parerea.
Textura lui este cremoasa , ca o crema densa. Are miros placut, putin floral, nu deranjat, dar pentru unele persoane poate fi. Mirosul dispare imediat dupa aplicare.
Se aplica foarte bine , eu personal il aplic cu degete, nu am incercat cu pensula sau buretel, pentru ca mi se pare foarte usor si rapid asa, cu degete.

Uniformizeaza extraordinar nuanta tenului, porii devin mai putin vizibili,  tenul arata superb . Nu e nevoie sa mai aplici o crema hidratanta inainte,pentru ca hidrateaza perfect pielea. SPF 50 este un mare plus ,eu personal nu mai aplic nimic in plus. Intrucat am tenul mixt si nu imi plac straturi aplicate inainte de fond de ten, pentru mine acest cc cream este all-in on, mi se pare genial.
As discuta putin in legatura cu rezistenta promisa[dar asa cum  va spuneam, la mine rar rezista ceva toata ziua] , la mine nu rezista mult , dar se poate corecta sau reaplica in timpul zilei la nevoie.
Gama are trei nuante , a mea este 40 - ultima din gama , un mediu beige . Pretul este de 320 lei , desigur, nu este mic, dar nu meritam si noi macar odata Chanel?
Cred ca s-ar potrivi tuturor tipurilor de ten, mai ales persoanelor cu ten sensibil-uscat sau normal. Dar eu am ten mixt si    mi se potriveste perfect,doar ca nu rezista mult. Luand in considerare cate beneficii are , cred ca merita ! Eu il ador!


You Might Also Like

5 comentarii

  1. Eu am testat in Marionnaud, am si doua mini size-uri si m-am dat putin din elllll, este intr-adevar un CC cream peste medie in zona de high end, adica e mai bun decat ce am incercat de la Lancome, de exemplu, insa totusi mi se pare prea scump pentru ceea ce face, mai mult mi-a placut un BB cream de la Dior si .... bineinteles Babyglow de la Guerlain, dar sunt subiectiva cu Guerlain. Si clar BB cream-ul de la Estee Lauder mi-a placut mult de tot, sunt la al doilea tub. Chanel are insa farmecul lui, eu acum incerc sa vad cum e gama Le Lift, am un stoc bunicel de travel size-uri. :)

    RăspundețiȘtergere