Poncho style / Pink bag / Video

08:33:00

Fetele dragi, ati vazut noua mea achizitie pe Instagram,poate v-a sarit inima din piept cand ati vazut-o , asa cum a fost in cazul meu.. Nu mai stiu cum, dar intamplator am vazut pe FB o geanta roz si da , mi s-au aprins ochii . Apoi am vazut ca este un atelier din Iasi , produce genti in serii mici si toate , dar absolut toate sunt superbe . Asta roz trebuia sa fie a mea ! Dar mai am in plan si alte culori. A ajuns prin curier a doua zi si iata, minunea asta roz imi inveseleste zilele mohorate.
Am observat , ca majoritatea femeilor poarta genti in culori comune , de obicei maro sau negru. Nu zic nu , port si eu aceste culori, dar imi place ca acest accesoriu sa fie mai deosebit si sa completeze frumos tinuta .
Toate gentile VOGEL sunt din piele si aici gasiti toata colectia. Toate sunt superbe!

Dupa cum puteti vedea in tinuta de astazi, care e foarte simpla , geanta s-a incadrat perfect si este cireasa de pe tort. Imi plac tinute simple cu atentie la detalii .[ La sfarsit o sa vedeti si un video ]


Si da, a ajuns si la mine '' poncho style'' . Stiti cand am purtat ultima data un poncho? In copilarie. Era la moda , chiar si mama purta asa ceva . Nu credeam ca o sa mai port vreodata poncho, dar chiar ma bucur ca l-am comandat. Foarte calduros , comfortabil si usor de purtat . Poncho provine din regiunile muntoase di America de Sud . Un indian dintr-un trib a avut idea sa faca gaura pentru cap intr-o patura de lana si ulterior, aceasta ''inovatie'' a devenit larg raspandita intre locuitorii din Patagonia . Era o patura dreptunghiulara fara maneci, fara mansete, doar o deschidere pentru cap. Ani de zile poncho a fost imbracaminte traditionala a indienilor  , dar in anii 60 , datorita curentului hippie a devenit un obiect vestimentar foarte popular .
Si cum moda e ciclica , vechile trenduri mereu se reinventeaza si revin - in toamna asta se poarta iar poncho
Sper sa va placa    tinuta mea, poate gasiti si inspiratie!
OOUTFIT:
Poncho sweater [ HERE]
Bag[ HERE]
Boots[ Ziggo] 









You Might Also Like

15 comentarii

  1. vai, ce frumos, imi place totul! poncho nu am purtat niciodata , trebuie sa probez, iar geanta e minunata!Mary

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e geanta...ti-am zis eu ca iti trebuie o geanta roz...melodia din filmulet se asorteaza cu tinuta ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un look precioso. El poncho es muy bonito y los toques rosas son perfectos.,

    RăspundețiȘtergere
  4. O tinuta superba ca de fiecare data <3 Imi place mult geanta, chiar inveseleste tinuta! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce geanta superba! Nu cred ca am purtat poncho pana acum, dar arata tare bine al tau! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte șic, my dear! Îmi place noua ta culoare de păr! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Imi place ca ti-ai asortat iar gentuta cu ciorapeii! Am mai vazut asta la tine! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte vesela gentuta si poncho iti sta de minune!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superba postarea si tinuta minunata <3

    RăspundețiȘtergere
  10. ce dragutaaa, vesela geanta! si imi plac si sosetele roz :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte faina geanta. :)
    Sa ai un weekend frumos draga mea!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  12. Într-adevăr o pata de culoare binevenita.

    RăspundețiȘtergere