Classy cardigan / outfit video

14:14:00

Fetelor, un mic filmulet de la inceput despre acest cardigan sau jacheta , cred ca se vede mai bine in miscare. O sa incerc sa mai evoluez cu youtube , canal am [ poate vreti sa ma sustineti] , first video am , ce ziceti despre aceasta idee? Da, asta era primul clip.
Cardiganul asta e mai classy, dar cum puteti vedea , il port cu adidasi. Aceiasi tinuta poate fi purtata cu tocuri. Asadar, schimbam incaltarile si suntem gata de alt eveniment.
Cardiganul  nu e subtire ,e foarte frumos lucrat si poate fi o piesa de rezistenta in garderoba . Eu am pus o curea in talie , ca asa imi place mie, dar vine fain si fara curea. Va place?
OUTFIT:
Cardigan [ HERE]
Dress [ Odji , russian brand]
Bag [Aldo]
Shoes [New Yorker]



 Enjoy !








You Might Also Like

11 comentarii

  1. E foarte frumos cardiganulm-am abonat la canalul tau,te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Stylish and chic look! You look amazing sweetie.
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Una chaqueta preciosa y un look muy bonito.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare frumos este, l-am luat si eu pe roz! :D Imi place mult cum l-ai purtat, si pozele sunt superbe. Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare frumos este, l-am luat si eu pe roz! :D Imi place mult cum l-ai purtat, si pozele sunt superbe. Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Muy guapa!! me encantó el conjuntooo y el video
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere