SVR Hydraliane review / Optimashop

10:00:00

Fetele dragi, aici v-am prezentat noua gama SVR HYDRALIANE , am avut privilegiu sa testez doua produse din gama si iata parerea mea.
P.S. Sa nu credeti ca despre tot ce primesc scriu numai review-uri pozitive. Nu ,nu e asa si ati vazut asta de-a lungul timpului. Ma bucur mult cand produsele trimise spre testare mi se potrivesc si despre cele  care nu imi plac, de cele mai multe ori    prefer sa nu scriu deloc.   Asadar  ...
                                       BB Cream Hydraliane si Hydraliane Legere Creme


Toate brandurile sa intrec in imaginatie si texturi revolutionare ,promisiuni magice si marketing. Stiati ca deja exista [ dupa BB Cream si CC Cream] DD , PP , EE .. ? Ziceti si voi , cata imaginatie sa ai? Eu vreau sa inventeze FF - Femeia Fericita si vreau ca toate femeile sa fie fericite in adevaratul sens al cuvantului!
Voi ce propuneti?
Incep cu Crema Hidratanta lejera SVR 
Asa cum am precizat in prima prezentare  - gama Hydraliane contine apa fiziolocica izotonica de o puritate absoluta. Tocmai ca hidratarea pielii sa fie cu adevarat hidratarea.
Textura cremei este lejera, asa cum reiese din denumire . Lejera, dar nu apa de ploaie , este ca un sufleu - placut, usor . Crema aproape nu are miros , ceva foarte suav totusi se simte. Se intinde minunat si intra imediat in piele , nu lasa senzatie grasa. Pielea se simte foarte fina. Nu irita ochii, ce e foarte important pentru mine,pentru ca o aplic si in zona ochilor. 
Imi place extrem de mult , sincer! O gasiti aici la pretul de 45 lei ,un pret foarte bun pentru un produs dermatocosmetic de calitate inalta!
Asa cum va spuneam, iata un BB Cream dermatocosmetic. Exista in doua nuante-light si mediu , aici ,la acelasi pret de 45 lei.
Acest BB Cream a fost conceput special pentru ten uscat si sensibil, dar se potriveste foarte bine tenului normal    si mixt. Textura este cremoasa , se aplica si se intinde bine , eu aplic cu degete. Acoperirea este mica spre medie, reuseste sa uniformizeze frumos nuanta tenului . Nu va acoperi probleme mari ,dar arata minunat pe ten, oferind un aspect    sanatos tenului . 
Nuanta medium este foarte frumoasa, exact un beige , fara nuante portocalii sau roz. Daca nu vrei senzatia grea   de fdt pe fata, atunci acest BB Cream va fi o alegere perfecta. Are SPF 20 .
Daca ai ten mixt , nu iti face probleme, poti sa-l setezi cu o pudra si va rezista bine pe parcursul zilei. Dar pentru ten sensibil si uscat cred ca e o comoara.
Sper ca v-am fost de folos, nu uitati , OPTIMASHOP  este un magazin online complex,unde veti gasi multe produse pentru toata familia .



You Might Also Like

7 comentarii

  1. am folosit si eu crema hidratanta si mi-a placut

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ma tenteaza aceste produse, le trec pe wish list :)Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru review, si eu evit sa fac review la produse care nu imi plac pentru ca e posibil ca altcuiva sa ii placa, suntem diferite si avem nevoi diferite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar cautam o crema hidratanta buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesante produsele. Nu am auzit de acest brand pana acum! :D
    Daaa, si eu as vrea sa exista FF = femeia fericita! :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. multumim Stella, nu le-am probat desi am mai citit de ele!
    am o mostra!

    RăspundețiȘtergere