Tutu skirt/ urban style

08:58:00

Fetele dragi, cate dintre voi aveti o fusta - balerina sau aveti curaj s-o purtati ? Va spun sincer, intodeauna mi-a placut sa nu fiu ca toti , nu sa ies in evidenta , ca tinutele mele nu sunt extravagante , dar sa port o haina in mod inedit. Dar stiti ce conteaza pana la urma? Conteaza sa fii tu si  sa te simti bine in hainele care porti .
Poate sa nu imi placa cum se imbraca o anumita persoana , dar nu ma priveste , e stilul ei. Incerc sa ma dezbaier de astfel de critici, sa nu mai critic pe nimeni,pentru ca toti suntem diferiti .
Traim intr-o lume plina de ipocrizie , lux si stralucire intr-un suflet gol .Industria modei ne impune trenduri, canoane ne frumusete ,cum sa ne imbracam, ce sa cumparam .Totul se face intr-un mod in care nu ne lasa sa gandim ,mergem cu fluxul ..Creierul nostru este in ceata , ne uitam pe instagram cum sa promoveaza o geanta,haina, orice si visam la asta.. Totul e facut sa mergem sa cumparam ,dar la naiba, sa fim toti la fel?..Aceleasi haine, aceleasi buze umflate si altele.... De aceia e greu sa ai propriu stil. Conteaza sa te iubesti asa cum esti si ce simti , stilul conteaza tot, dar fiecare cu a lui.

Eu astazi port o fusta exact pe placul meu. Mai am fuste de genul, ati vazut de multe ori ''balerina style''la mine si cel mai mult imi place sa port astfel de fuste cu incaltari sport . Combinarea asta intre elegant si sport imi place cel mai mult!!!
OUTFIT: 
Skirt [ HERE ]
Top [ Tex Carrefour]
Bag[Parfois]
Shoes [Converse]







 

You Might Also Like

21 comentarii

  1. imi place asa de mult fusta, ca mi-am comandat-o si eu. abia o astept :)
    draga mea, esti minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce combinatie interesanta si placuta pana pana la urma :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumoasa fusta si are o nuanta aparte de gri, dulce cumva! Imi place si pe acel negru fumuriu in care mai e disponibila pe site!
    Tinuta super! De acord cu ideile expuse...

    Pupici, draga Stella!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa combinatie,fustita e superba <3 pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicioasa cromatica tinutei, imi place! pup

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place fusta, dar nu am curaj sa port asa ceva. chiar daca sunt tanara. nu are cine sa ma sfatuiasca. va multumesc Veronica

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc tare mult ,fetelor. ma bucur ca v-a placut fustita!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce tinuta frumoasa si inedita <3 Imi place la nebunie fustita :)Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa de mult imi place combinatia, incat o sa vin sa te dezbrac! :P
    Sau mai bine imi dai cheia de la dulapul tau :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Una combinación muy dulce y romántica, me encanta el punto sport de las zapatillas! Un beso amiga.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  11. Such a lovely casual look! nice color mix dear! kisses

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt total de acord cu ce ai scris, iar fusta este superba! Imi place combinatia realizata, chiar arata super! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Súper combinație, super style. Am una turquiz dar cred ca am sa-mi iau si pe gri, arată f frumos. Este cu 5 straturi de tul? Mulțimesc ptr inspirație frumoaso! Pup cu mult drag 😘

    RăspundețiȘtergere
  14. Super tare outfitul! Fusta cu tenesii si geanta! Grozav!

    RăspundețiȘtergere
  15. O am si eu pe negru dar o singura data am purtat-o cu incaltaminte sport...pentru ca ma rupeau tocurile si abia cumparasem ghetele. Nu stiu de ce mie imi e mai la indemana cu tocuri...cred ca si din cauza faptului ca nu am multe incaltari sport :D La tine vine perfect..:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Tu falda es preciosa.
    Combinada con el jersey no me puede gustar más y te veo guapísima con el conjunto al completo.
    La elección no puede ser más acertada.
    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  17. Este supeeeerba!! Nu am mai comandat de pe acest site, insa aceasta fusta ma va face repede sa apas pe place order. Super frumos cum ai combinat-o!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ești toată un pastel! :D Foarte drăguț!

    RăspundețiȘtergere
  19. Superba aceasta tinuta, iar acest pastel bleu te prinde atat de bine! :* :*

    RăspundețiȘtergere