BOCASSY / Light Day Cream

09:43:00

Dragele mele , v-am prezentat aici BOCASSY - brand de ingrijire a pielii cu o gama completa de produse , un brand foarte cunoscut in Franta ,de unde e si originar ,dar si in  multe alte tari. Eu nu l-am cunoscut pana acum, dar sunt tare fericita ca am avut ocazia !
Iata o crema , ce a intrat in rutina mea de ingrijire - Light Day Cream , o crema usoara de zi  cu proprietati hidratante pentru ten normal si mixt.


Contine extract de ceai verde si ulei de masline. Toata gama BOCASSY nu contine parabeni , uleiuri de silicon, uleiuri minerale si toate produsele sunt testate dermatologic.
Aceasta crema promite hidratare intensa, fermitate si elasticitate a pielii .
Crema este prezentata intr-un ambalaj elegant de sticla de 50 ml . Textura cremei intradevar, este foarte lejera , ca un sufleu. E perfect asa  pentru vara, pentru ca nu avem nevoie [eu in orice caz] de creme groase si grele.

Imi place tare mult ca intra  imediat in piele si nu lasa suprafata lipicioasa. Ofera senzatia de ten catifelat,perfect hidratat.
Nu are miros , ce iar imi place tare mult.
Ofera matifiere , dar nu usuca pielea.
E perfecta ca si baza de machiaj  , dar e perfecta si pentru noapte, va spun eu.
Atata timp cat o crema indeplineste toate nevoile tenului meu , eu o consider perfecta. Daca cautati o crema usoara hidratanta cu ingrediente prietenoase , este ceea ce cautati. Acum toata gama BOCASSY o gasiti la Debenhams din Mall Vitan , dar am vazut-o si in DM . Sper ca recomandarea mea sa va fie de folos!



You Might Also Like

6 comentarii

  1. Feelingul imi spune ca s-ar potrivi tenului meu crema asta. Si parca mi s-a facut dor de o astfel de textura! Multumesc frumos pentru review, Stella! de retinut...

    Cu Debenhams-ul din Mall Vitan mi-ai trezit amintiri placute (acolo am facut shopping castigand un premiu valoros la revista CSID, am intalnit-o pe Oana Cuzino - hehee, se intampla in 2005)!

    Pupici multi, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata atat de luxos si elegant!Debenhams a plecat din Constanta de peste un an. Era un magazin pe care il frecventam si acum imi lipseste. :)
    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare foarte interesant acest produs :) merita incercat! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. ai dreptate, e perfecta pentru perioada de vara.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu o folosesc si imi place tare mult! Pup, Stella!

    RăspundețiȘtergere