Tips for a healthy life

16:39:00

Astazi vreau sa va impartasesc cateva ganduri si idei pentru a mentine sanatatea si frumusetea. Este tot ce aplic eu in viata mea de zi cu zi si mai am mult de lucrat , dar mereu evoluam si asa e bine , sa invatam lucruri noi .
- Cat de banal nu ar suna , dar suntem ceea ce mancam . Si asta as pune pe primul loc . Cat mai multe fructe si legume si in general , tot ce se numeste hrana vie,  aduc un beneficiu enorm organismului uman . Din pacate, pe viata noastra au pus stapanire produse procesate si rafinate si apoi ne miram de unde apar diferite boli . Sunt total impotriva lactatelor sub orice forma in alimentatia omului matur si cred ca nu ne fac niciun bine. Am urmarit studii clinice pe doua grupuri de femei cu osteoporoza - un grup consuma lactate sub diverse forme precum iaurt, branza , etc si alt grup ce nu consuma deloc lactate. Ce a fost surprinzator , ca de fapt lactatele si mai mult au agravat osteoporoza ,practic ''spaland '' calciu din oase . Din pacate, multi doctori si nutritionisti tot insista pe consumul de lactate si in general se bazeaza pe practici invechite. Tare mult admir raw vegani ,incerc si eu usor-usor si sincer, niciun raw vegan nu a murit de cancer.. Nu indemn pe nimeni , e doar convingerea mea. Cat mai multe fructe si legume si cat mai putine produse procesate.

- Exercitii fizice. Viata sedentara ne ''omoara'' usor-usor , de aceia e foarte important sa ne miscam. Nu neaparat sa mergem la sala. Fiecare poate sa faca miscare pe placul sau . Eu personal nu ma duc la sala ,imi


ajunge sport de performanta      practicat in tinerete si pur si simplu nu imi place. Dar fac exercitii in fiecare zi ori de cate ori am ocazia - intre pacienti sau statul la calculator ,ori pur si simplu.
Exercitiu plank sau scandurica este genial si implica mai multi muschi . Poti sa-l faci oriunde , nu e complicat deloc. Ideea este sa mentii pozitia asta incordand muschii cat mai mult timp. Si de mai multe ori pe zi. Intareste muschii abdomenului [ scapi de burtica nedorita ] , intareste musculatura coloanei , fesierii si imbunatateste  postura.
Pentru a avea abdomen plat mai exista un exercitiu foarte simplu , de respiratie [ stomach vacuum] ,puteti sa-l cautati pe youtube . Foarte simplu si foarte eficient!
Alt exercitiu genial este metoda japoneza a dr Fucukudzi pentru slabire si intindere a coloanei. Numai 5 minute pe zi si veti vedea diferenta! Regula e sa-l faci zilnic. Sub spate se pune un prosop rulat strans ,cam in zona buricului si in pozitia ce vedi vedea mai jos -5 minute.Va fi greu de la inceput, dar rabdarea va aduce rezultate .

- Sa bei apa . E foarte important. 2 pahare de apa imediat dupa trezire- ajuta la activarea organelor interne .
1 pahar de apa inainte meselor - ajuta digestia. Niciodata nu se bea in timpul mesei sau imediat dupa.
1 pahar de apa inainte de a face dus sau baie- ajuta la scaderea tensiunei arteriale.
1 pahar de apa inainte de culcare- pentru a evita accident vascular cerebral sau atac de cord.Previne si crampe musculare nocturne.
Inca un sfat- niciodata nu reincalziti apa din ceainic , nu faceti altceva decat sa stimulati formarea pietrilor in diferite organe. Intodeauna fierbeti apa proaspata.
Reguli simple , dar atat de importante pentru viata noastra....

-Bicarbonat de sodiu
Alcalinizarea organismului este necesara nu numai pentru a pastra sanatatea, dar are mai multe beneficii pentru organism - profilaxia cancerului, eliminare din organism a toxinelor, parazitilor , dizolvarea pietrelor la rinichi, in tratamentul artritelor , reumatism, calculi biliari. Important! Bicarbonat de sodiu sa dezolva in apa calda, nici intr-un caz rece, apa trebuie sa fie cam de 40 de grade.Si nu, nu veti avea probleme cu stomacul.


Sunt mici secrete ale mele pe care le-am invatat si am aplicat . Bineinteles, fiecare face ce vrea cu viata lui .
Si cel mai important , cred, este psihicul nostru. Incercati sa nu va afecteze stresul zilnic, invatati sa va detasati, sa meditati , sa traiti clipa. Sa aveti curaj sa spuneti lucrurilor pe nume , sa nu va fie frica sa expuneti o parere , sa nu fiti lingusitori si umili. Sa fiti sanatoase si fericite!

You Might Also Like

15 comentarii

  1. Beautiful post, really interesting...thx for sharing! kisses! Have a great week!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Loredana_anca1 iunie 2015, 18:55

    Stella, cat bicarbonat se poate pune la 1 pahar? O ligurita? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stella, imi sunt utile tipsurile enumerate de tine in postarea aceasta! Ma intrebam, acel exercitiu dupa metoda japoneza a dr Fucukudzi... poate fi efectuat si de cei care au probleme ale coloanei vertebrale?

    Multumiri pentru cele impartasite, draga mea!
    Puuuppp! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. da, Ilda . sotul meu a avut hernie de disc , medicii bineinteles ii recomandau operatie. dar iti spun sincer, s-a vindecat complet cu exercitii fizice grele si cu asta inclusiv. acum ridica greutati la sala fara probleme. multumesc ,pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti multumeeeesc! Eu am o predispozitie la hernie de disc cervicala din pricina... actualei configuratii! :)
    Puuup, voi cauta pe YT, cum ai recomandat!

    Saptamana frumoasa, cu mult tonus, lady!
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu sunt de parere ca avem nevoie de fructe si legume si de sport! Sub orice forma, important este sa nu stai mereu la calculator sau in pat...sa mergi pe jos, sa faci exercitii usoare zilnice...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. o sa incerc sa folosesc bicarbonat si eu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Din pcate Steve Jobs care a murit de cancer (fondatorul Apple) era frutarian adica manca doar fructe. Cancerul are mai multe cauze iar stilul de viata este una din cauze insa nu singura. Si de obicei aceasta boala apare cand se intrunesc factori genetici, stil de viata, stres etc. la un loc. Imi pare rau ca inca se scriu articole atat de superficiale. Legat de exercitiul plank/scandurica. Poti sa faci plank in fiecare zi, chiar de 10 x pe zi si nu vei scapa de burta daca nu esti pe deficit caloric. Slabirea are loc numai si numai in cazul deficitului de calorii. Intarirea si cresterea musculatirii se fac intr-adevar prin sport/exercitii insa daca nu mancam mai putin nu vom slabi dintr-un simplu plank sau 20 de genoflexiuni facute in pauza de masa. Sa stii ca nu sunt hater si majoritatea sfaturilor sunt bune insa sunt exact ce vrea lumea sa auda. Mersul la sala nu inseamna sport de performanta, tine strict de fiecare cat de intens vrea sa se miste insa putini or sa fie cei care nu merg la sala/inot/fotball etc si o sa faca acasa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  9. Anca, am scris despre ce aplic eu in viata de zi cu zi. si despre cancer,parerea mea, totusi, e mai sanatos sa mananci fructe decat carnati si mici. multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga mea, imi place mult cum ai adunat aici cate putin din fiecare lucru: putin din sport, din nutritie, e un articol echilibrat si care te trimite sa inveti si singur lucruri. Apropo de cancer, se pare ca este boala nefericirii, dar a acelei nefericiri pe care o ti-o si asimilezi si o si distribui in jurul tau prin ceea ce faci. Chiar nu stiam de plank, insa am invatat la balet niste exercitii care impun acelasi lucru si e mare lucru daca reusesti sa le faci si sa le faci corect... adica iti dai seama ca esti pe drumul bun cand le poti face si le faci corect :). In plus, tu esti si dovada la ce scrii :), ca vad atatea sfaturi sa luam pastile si sa bem tot felul de chestii sau sa punem electrozi pe noi.... dar nu apare nimic ca si model personal care sa vina ca si un follow-up la cele scrise. Si tu ai un job chiar stresant, a fi medic nu e ceva atat de simplu, eu personal mi-ar fi frica si sa fac cuiva o injectie. Sa mai faci articole de acest gen, eu deja mi-am notat din el :).

    RăspundețiȘtergere
  11. Ani, asa e, orice boala e generata in mare de nefericire , rautate, frustrare si mai multe emotii negative. te pup si multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. draga mea, esti minunata cu toate aceste tips-uri pe care ni le impartasesti. ador fructele si legumele; de metoda de intindere nu stiam, dar merita incercat :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Intr-adevar, medicul care este parintele colonoscopiei, un medic gastroenterolog japonez al carui nume imi scapa,spune ca lactatele nu au ce cauta in dieta adultilor. Personal nu ma omor dupa lactate, doar branza cu rosii imi place si nu cred ca voi renunta la ea.
    Apa e clar ca ne este vitala, iar exercitiile fizice de asemenea!
    Multumim ca impartasesti cu noi ideile pe care le pui in practica! Pupici!

    RăspundețiȘtergere