Sunflower print coat

08:55:00

Dragele mele, probabil ati vazut deja pozele mele pe FB si Instagram de la petrecerea Marie Claire . Dress cod-ul evenimentului a fost french chic . In acea seara a plouat si a fost chiar un pic racoare. Asa ca acest palton minunat  s-a potrivit cum nu se putea mai bine.


Si vara se poarta paltoanele , trench-urile sau cardigane. Palton de vara e mai usor si se poate combina cu tinute lejere de vara. Al meu e tare frumos, are si captuseala , se aseaza frumos pe corp . Am fost intrebata de multa lume de unde este si eu mereu raspund in gluma ''de la Paris''. Nu conteaza de unde e, conteaza sa-ti stea bine. Daca va place, stiti unde il puteti comanda. Va imbratisez!






                                             You can find this beautiful coat HERE

You Might Also Like

18 comentarii

  1. draga mea, esti minunata. mi-ai adus soarele, azi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga doamna,
    te-am descoperit de curand si tare imi plac tinutele tale, ce si cum scrii.
    Numai bine si voi reveni sa te citesc :)
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, fetele . Cristina, sper sa revii si sa gasesti inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Muy guapa y elegante y el toque de color de las sandalias es todo un acierto! Un beso guapa.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  5. The outfit is a big WOW! it's fantastic! But also the stand behind you is beautiful
    www.bonjourchiara.com
    Bonjourchiara Facebook Page

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca e cel mai frumos paltonas pe care l-am vazut vreodata! Superb si iti sta tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arati atat de bine, te invidiez!
    O zi placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Deea, te rog nu ma invidia, nu e bine. si tu arati tare bine. mersi,pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Superb arati Stella,iti sta minunat in tinuta asta,eleganta si rafinata.Te pup si te iubesc <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Este superb paltonasul...ai avut o tinuta minunata...like a lady...:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Precioso abrigo y bonito look. Fotos divertidas.

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunata tinuta! Era imposibil sa nu fie apreciata de toata lumea:
    http://www.cosmopolitan.ro/cosmo-star/cele-mai-frumoase-tinute-la-marie-claire-anniversary-party

    RăspundețiȘtergere
  13. Monicuta, mersi pentru link, nu stiam. Foarte tare ca m-au observat.pup

    RăspundețiȘtergere
  14. Impecabila tinuta! Ce faina e ultima poza cand ne saluti impreuna cu fata din publicitate :).

    RăspundețiȘtergere