Floral dress

13:40:00

Dragelor, in week-end am fost la Belciugatele , la Coco Beach - un loc superb, perfect pentru o escapada de week-end sau chiar vacanta , petrecere ... Il gasiti usor, cum intrati in Belciugatele, o sa vedeti indicatoare.  Locul are hotel[150 lei noaptea /camera cu mic dejun] , piscina, terasa, restaurant . Se afla pe malul lacului , veti avea multa liniste si privelistea superba .  Mancarea greceasca delicioasa , creveti, calamari proaspeti si multe alte bunatati.
Desigur , am profitat   de peisaj si am facut poze cu aceasta rochita , am fost chiar cu ea imbracata , doar am schimbat sandale pentru poze. Rochia e minunata, si printul , si croiala, materialul,tot. Era cu 20 cm mai lunga, asa ca cine poarta mai lung e perfecta, eu am taiat-o ,puteti si voi  scurta cat doriti.
   Daca va place rochita, stiti unde o gasiti. Merita! Sper sa va placa pozele si rochita. Va pup










                                            You can find this beautiful dress HERE

You Might Also Like

21 comentarii

  1. Foarte frumoasa si vaporoasa rochita ta,perfecta pentru o zi calduroasa de vara si locul acela in care ai facut pozele este minunat,te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand am vazut previewul pe Facebook m-am gandit ca iar ai taiat hainele ca ma uitasem si eu la ea pe site si vazusem ca e lunga. Iti sta foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un vestido precioso, Stella, me encanta el estampado y el vuelo del tejido.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult rochita, imprimeul este superb si imi place lungimea..ti se potriveste mai bine. Poate ne vedem in weekend daca ai timp :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Camelia, sa stie, eu tai aproape tot. mersi mult pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  6. You look really nice in that dress, it's so chic and fancy;
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. Какое прекрасное платье, образ продуман до мелочей. Ничего лишнего - Известный рецепт совершенства:)
    Хорошего дня и отличного настроения:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Me encanta el vestido y las sandalias, como siempre estas muy guapa! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  9. incantatoare, esti toata...o vara! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. super glamurosa!! gorgeous!!
    xx
    http://ccolorsofrainbow.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  11. Que monada de vestido!! te sienta genial, además me gusta mucho como lo has combinado.

    Un besazo

    RăspundețiȘtergere
  12. Este foarte frumoasa rochia, imi plac culorile! Si sandalele sunt foarte frumoase!
    Iar locul...este superb!
    Te pup draga doamna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am vazut ca ai multe item-uri comandate de pe romwe, care este experienta ta cu ei? ma gandesc sa comand si eu cand vin in tara, pt ca aici unde locuiesc mi se pare putin dificil. multumesc!
    Cris

    RăspundețiȘtergere
  14. Cris, in general cu ambele site-uri experienta mea e foarte buna. tot ce am e de calitate si s-a potrivit. trebuie sa fii atenta la masuri, masoara-te bine,pe site sunt indicate masurile in cm. citeste review-uri , vezi cum sta haina pe om[la bloggerite gasesti multe review-uri].coletul ajunge la mine personal prin curier cam in 3 saptamani. mersi

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc pt raspuns. am vazut si pe alte bloguri, dar sunt impartite parerile. tot ce am vazut la tine arata foarte bine si par de calitate. platesti ceva taxe? presupun ca vin cu DHL, vreun extra cost de la ei?
    Cris

    RăspundețiȘtergere
  16. Cris, nu DHL , cred ca UPS , nu mai platesc nimic. intradevar,parerile sunt impartite ,pentru ca nu totul de pe site e frumos si poate chiar de proasta calitate. dar fiecare alege dupa gust. Eu aleg ca sa le port in diverse combinatii, nu numai pentru poze. Multe chestii sunt identice cu Zara . mersi

    RăspundețiȘtergere
  17. Такое красивое, летящее платье! И пейзажи на фото восхитительны!
    Хорошего дня, Стеллочка! Целую!

    RăspundețiȘtergere
  18. ce frumos ai accesorizat rochita; foarte frumos outfitt, se potriveste bine cu locatia

    RăspundețiȘtergere