New DOVE Men + Care / Care designed for real men
17:20:00
Bărbatul
puternic din ziua de astăzi este mai mult decât un bărbat cu
statut, influență sau putere fizică. 90% dintre bărbații din
întreaga lume văd în grija față de ceilalți un semn de putere,
conform unui studiu recent realizat de Dove Men+Care, unul dintre
brandurile de îngrijire personală pentru bărbați din portofoliul
Unilever. Mai mult, 86% dintre bărbați afirmă că definiția
masculinității a evoluat (comparativ cu generația din care fac
parte tații lor), dar că felul în care aceasta este reprezentată
în media nu s-a schimbat.
În
acest context, Dove Men+Care lansează campania ”Real Strength”,
o campanie care surprinde viziunea actuală despre masculinitate,
aducând în prim plan un alt atribut al acesteia, grija pe care o
are bărbatul modern pentru cei din jur. Parte integrantă a noii
campanii, spotul ”Real
Strengths Moments”
prezintă momentele din viața fiecărui bărbat în care grija și
atenția față de ceilalți și față de sine îl fac mai puternic.
5 comentarii
Stella, muchas gracias por la información. Este es uno de los productos que yo uso.
RăspundețiȘtergereGreat review news...thx for sharing! kisses
RăspundețiȘtergerePar interesante produsele, nu stiam de ele :D
RăspundețiȘtergeretrecem produse pe wishlist, trebuie sa avem grija si de barbatii din viata noastra
RăspundețiȘtergeresa avem grija si de ei, nu? :)
RăspundețiȘtergere