Military chic

21:39:00

Dragele, ati mai vazut la mine military style , v-am aratat un outfit cu military parka purtata cu fusta. Se poarta acest stil foarte mult, asa ca de data asta va arat alta combinatie .

Pentru sezonul acesta chiar foarte multi designeri au prezentat pe podiumuri tinute inspirate din uniforme militare . Tendinta e in voga , am vazut si acest stil prezentat din cap in picioare in totalitate sau in combinatii cu totul neasteptate. Mie personal imi plac combinatii neasteptate , de exemplu o rochie cu volane sau fusta din dantela cu parka si sandale feminine . Ce ziceti, ati purta asa haina?
Parka mea  este exact aceia piesa in trend , cu un detaliu simpatic pe buzunar ,aplicatie de petricele.




 Cum sunt adepta broselor, acest detaliu pentru mine e perfect. Vedeti ca marimile se potrivesc exact, m-am luat un L si cred ca M era mai bine, dar oversized e tot la putere. Sper sa va placa cum am purtat eu vedeta  acestei postari, va doresc multa inspiratie!







OUTFIT:
Military jacket [ HERE ]
Pants [Zara]
Bag [Meli Melo]
Tshirt [ random]
Heels [ FT ]

You Might Also Like

15 comentarii

  1. Eeeee Doamna Colonel.....sa traiti :),superb,pantofii IN LOVE.Te pup si te iubesc <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Estas requeteguapa y me encanta el look! Un beso amiga.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de bine te prinde aceasta culoare. Pur si simplu superba , iar pantofii wow!!!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Inainte de a citi textul si de a accesa pagina de pe site, am crezut ca tu ai accesorizat cu acele pietricele - brosa! Stiu ca iti place sa te ocupi de astfel de proiecte si ca te pricepi!

    Draga mea Stella, arati senzational!
    Imi place parka iar pantofii au dat un aer cu totul special look-ului!

    Puuupp! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Bonito look. Me gusta mucho la chaqueta, queda perfecta sobre el todo negro. Me encantan los zapatos, este tono de verde es precioso.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stylish and chic look! Have a great weekend! kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare mult îmi place jachetuța, o purtați cu eleganță! ♥
    Pupici, weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place la nebunie tinuta ta!
    Mi-ai facut pofta de military. Trebuie sa mai aboordez si eu acest stil. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. E foarte tare tinuta, te prinde foarte bine si stilul asta <3 Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa jacheta...si tocurile ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. super, imi place mult! va pup, Magda

    RăspundețiȘtergere
  12. Stela, abia astept sa te cunosc personal..esti o doamna, ce sa mai!
    Imi place stilul tau si imi plac pantofii...iti sta foarte bine!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumos, te prinde foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Yes, ma'am! :D
    Uite ca mi-ai dat o idee sa port brose la jachetele military style.
    Gorgeous lady! xox

    RăspundețiȘtergere