Castiga o paleta Marionnaud pe Instagram

12:14:00

Dragele mele cititoare , nu stiu cate dintre voi aveti cont pe Instagram si daca va place aplicatia aceasta, dar mie imi place tare mult. Asadar, cine nu are cont, sa-si faca . Acolo prezint mai multe noutati in timp real si putem imediat schimba pareri despre un produs sau altul.
Pe contul meu @dentistella se desfasoara un concurs , puteti castiga o paleta superba Marionnaud - LÁmoure a la folie [ My Crazy Love] .
Paleta contine 16 farduri de ochi , 3 blush-uri si 2 pudre . Culorile sunt foarte frumoase si pigmentate .
Paleta swatch-uita este a mea, castigatoarea va primi paleta noua frumos ambalata , exact ca in poza de sus.
Mai multe detalii pe Insytagram. Va multumesc!




You Might Also Like

4 comentarii

  1. paleta asta chiar merita sa imi fac cont pe instagram :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt cu ochii pe tine acum, si pe instagram :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta paleta. Eu nu am Instagram...insa din cate inteleg, este o retea de socializare precum Facebook...right?

    RăspundețiȘtergere
  4. da, Lory, exact. mie imi place mai mult decat FB

    RăspundețiȘtergere