Beauty news

08:42:00

            Fetele , cateva noutati din lumea beauty ,poate va intereseaza ceva. Scurt si la obiect.
Top Line a lansat oficial online Shop , unde pana pe 21 mai se aplica reducerea de 20% la absolut tot . Acum , oriunde veti afla , puteti comanda de acasa tot ce va doriti . Nouatatea absoluta este Selfie Brush si Wet Brush , doua perii de par geniale . Cu selfie-brush poti face selfie foarte usor , este si carcasa pentru telefon[exista mai multe modele pentru diverse tipuri de telefon] si in plus peria este foarte buna! Imi inchipui cum merg eu pe strada vorbind la perie....
Mi-am mai comandat un sampon si balsam Tigi Bed Head din gama urban anti dotes .


 Am auzit multe pareri bune despre aceasta gama si am vrut s-o incerc. Anume despre aceasta ,in ambalaj rosu. Si da, s-a dovedit foarte buna, mi-a depasit asteptarile! Lasa parul atat de moale, viu si plin de volum fara niciun styling.
Am mai luat faimosul Weekly Top Coat Vinylux . Un top coat pentru uscarea rapida a ojei si rezistenta incredibila. Recomand!
La intalnirea bloggeritelor am primit din partea Essence Romania trei produse pentru manichiura- base coat, top coat si o oja. Iata cum arata manichiura dupa sase zile, in conditiile in care mainile mele sunt mereu in apa. Oja e foarte frumoasa, o poti aplica chiar si intr-un singur strat, si cu top coat-ul a rezistat atat. Mi-a placut!

Asa cum ati aflat deja si probabil ati fost , noul Mega Mall si-a deschis portile. Am gasit acolo un magazin mare exclusiv cu produse Pupa Milano . M-am bucurat tare mult,pentru ca imi plac produsele lor. Mi-am luat o pudra [ nu am destule..] , o pudra matifianta foarte buna. De fapt e un fdt compact. Dar arata ca pudra, nu e produs cremos. Cine doreste acoperire si matifiere - recomand cu toata increderea, foarte buna pudra!
Si tot la Mega Mall gasiti insula Golden Rose Romania , unde Georgia va poate machia si consilia in alegerea produselor potrivite. Sunt cateva noutati la stand, printre care noul lip gloss , un fond de ten si inca ceva. Nu ezitati sa treceti pe acolo , sigur o sa luati ceva. Eu mi-am luat noul gloss si oja . Si o sa testez noul fdt.



                                               Ce va face cu ochiul, fetele? Shopping placut!



You Might Also Like

10 comentarii

  1. multumesc de urare, deja am pus in cos un top coat, oje, cateva farduri....

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa este manichiura cu noua oja Golden Rose! <3 Kisses *Ma bucur ca m-ai vizitat!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce tare e peria! imi plac si ojele. va pup, Mary

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase ojele! Si eu am incercat base coat-ul Essence dupa intalnire si mi-a placut mult cum s-a aplicat! Deocamdata oja are doar 3 zile, sa vedem cat rezista pe unghii. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Produsele Pupa îmi fac cu ochiul. Am avut fond de ten de la ei în două rânduri și mi-a plăcut mult. Mă bucur să aflu că acum au și magazin fizic în Ro.

    RăspundețiȘtergere
  6. Peria e genială, îmi închipui și eu câte priviri ai atrage dacă ai vorbi la perie pe stradă. :))
    Pe la Pupa trebuie să trec și eu neapărat data viitoare.
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  7. Tareee peria,setul Gel Style de la Essence imi place mult,am incercat 3 oje pana acum,am scris pe blog despre el,vreau si eu pudra fdt Pupa,si produsele GR super,pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
  8. This post is absolutely wonderful!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa te bucuri de toate produsele! :)
    O sa tin minte pudra de la PUPA si la urmatoarea vizita in magazin ma voi uita de ea.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. ce perie interesanta! de vazut!!

    RăspundețiȘtergere