Must have / Sephora spring -summer 2015

09:27:00

Fetele dragi, ati vazut deja noua colectie SEPHORA  in magazine ? Da, da , deja a aparut. Am studiat cu atentie produsele , le-am testat si vreau sa va povestesc un pic. Daca ati incercat si voi ceva deja, sunteti binevenite sa impartasiti parerea voastra. Multumesc
In primul rand , trebuie neaparat sa incercati noul fond de ten Sephora - Teint Infusion foundation . Bine , nu e chiar o noutate , a aparut prin ianuarie, dar se incadreaza la categoria noutati. Nu prea l-am folosit iarna, dar acum il folosesc aproape zilnic si il iubesc din ce in ce mai mult.
Sa ai un ten perfect - nimic imposibil cu acest fdt ! Un fluid extrem de usor care invaluie literalmente pielea ,
netezeste , ofera un look proaspat, radiant , hidrateaza si uniformizeaza perfect. Nu se vede pe fata . Doar cateva picaturi de produs si esti perfecta! Poti sa-l aplici cu degetele foarte usor, iar eu am descoperit ca aplicarea lui cu pensula Sephora nr 45 mineral powder este ideala.


Sephora Bronzer Powder - noutatea acestui sezon sunt noile pudre bronzante . Sunt 8 nuante, dintre care unele sunt mate si altele cu efect glowly, satinat . Stiti cum arata? Fabulos!
Gel gloss Ultra Shine - 18 nuante absolut superbe pentru toate gusturile. Textura gel non-lipicioasa cu efect vizual de buze voluminoase si ultra glossy. Exista nuante transparente si opace . Ce sa va spun, arata si se simt absolut minunat. Imi trebuie macar cinci !
Sephora Colorful blush
Noile blush-uri au o formula noua , ultra-rezistenta. Exista texturi mate, satinate sau shimmering . Nuante pe alese ! Un blush nu e suficient, nu?
Au aparut nuante noi la Rouge Infusion .Ador textura lui foarte lejera , dar pigmentata!
Farduri de ochi Colorful Duo Reflects - editie limitata a acestui sezon. Textura unica ofera un efect intens pigmentat , cu stralucire multicolora care schimba nuanta din diferite unghiuri de lumina. Love!

Sephora Craig&Karl Color Lip Last - cand lea-m vazut am zis ''wow'' , sunt atat de frumoase! De la ambalaj pana la textura lui ultra mata si rezistenta . Sunt doua sau trei nuante, editie limitata. Wow!
MicroSmooth Baked Sculpting Contour trio - un trio all inclusiv pentru conturarea fetei, include bronzer, iluminator si blush. Arata delicios!
Au aparut in colectia noua multe produse de ingrijire , dintre care si mastile . Eu folosesc vreo patru de la Sephora, una din ele este si aceasta - Jelly mask moisturizing. Vine ambalata in 6 mono -doze individuale, una ajunge pentru 2-3 folosiri. Imi place tare mult!
Trebuie sa apara , nu am vazut acest produs in magazine inca, dar m-am pus pe vanat- trusa travel , care include cateva produse . Zariti ceva interesant in ea? Eu vad Erborian PP Cream , imi trebuie!!!


                         Haideti,  povestiti, ce va face cu ochiul si ce va trebuie neaparat?








You Might Also Like

6 comentarii

  1. ce bineee arata rujurile aceleaaa, super ambalaj!

    RăspundețiȘtergere
  2. Heheee vorba ta Stella ...toate ne trebuie :))).Fondul de ten ma tenteaza...ai povestit asa frumos de el,si trusa Travel,puuup,multumim pentru noutati <3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine ma tenteaza bronzerul, mai ales ca eu vara folosesc SPF 50+ si nu sunt bronzata natural ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. The Bronzer Powder looks beautiful - Sephora has so many incredible products!

    xx

    RăspundețiȘtergere
  5. oo, ca de obicei, noutati si noutati. sa ma tina buzunarul, ca le vreau pe toate!Teo

    RăspundețiȘtergere